Pozdravljeni, trenutno sem v situaciji ko hodim z fantom. Hodiva približno pol leta in zelo me je strah naslednjega koraka in res nevem kaj naj naredim. Ko sem mu to povedala, da nočem prehitevati mi je rekel, da me razume kar me je zelo pomirilo, vendar vidim da mu ni čisto ok. Počasi pa grem tudi sama sebi že malo na živce a res ne vem kaj bi naredila ker po enem nočem prehitevati po enem pa nočem, da dobi občutek da mi ni všeč. Nevem kaj naj naredim...
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Hej!
Najprej bi te vprašal - kaj je zate in zanj "naslednji korak"? Sprašujem, ker vidim, da si stara le 15. Če imaš v mislih spolni odnos, si za to še precej premlada - tudi sama se verjetno tega zavedaš, saj še nisi pripravljena. Prav je, da si mu to sporočila - ne sili se v nekaj, kar ti ni udobno, samo zato da zadovoljiš drugega. Če mu je res mar zate, bo počakal na tvojo pripravljenost. Koliko pa je star on?
Vzemi si čas... s takimi zadevami je velikokrat lahko prehitro, ni pa (skorajda) nikoli prepozno - tako da poslušaj sebe :)
Lepo se imej!
Patrik Senica, mag. psihologije