Ne morem več, meni se bo zmešalo, jaz si ni nikoli nič nezaslzim, še na mojunemoram prenočiti vikend, lajf me je kaznoval. Skorjnikol nikamor ne grem na potovanje, da bi kaj novega spoznala. groza.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če te prav razumem, imaš stisko, ker si ne finančno ne moreš privoščiti potovanja.
Veliko socialnih organizacij omogoča otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejših družin, da lahko gredo na letovanje na morju. Preveri možnosti, obrni se na najbližji Center za socialno delo, ki ti lahko glede tega pomaga.
Vidim pa tudi, da si stara 14 let. Pri 15. letih boš lahko sama opravljala delo preko študentskega servisa ter si zaslužila dovolj denarja za morje, potovanje ali kaj drugega.
"Lajf" te ni kaznoval, ampak te spodbuja k temu, da iščeš rešitev. Seveda si zdaj z možnostmi še nekoliko omejena, ker pod 15. letom v Sloveniji v skladu z zakonodajo pač ne moreš služiti denarja, lahko ti pa kdo drug pri tem pomaga. Razumem sicer, da je o takšnih stvareh težko govoriti. Ampak če se komu zaupaš, hitreje dobiš kakšno koristno informacijo, nasvet ali napotitev k neki osebi, ki ti lahko pomaga.
Pogumno naprej, verjamem vate! Če ti pa lahko jaz še kako pomagam ali te razbremenim, pa kar napiši.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike