Kaj se zgodi ce ne grem na obvezni sistematski pregled na faksu? Zavedam se da se to slisi zelo absurdno ampak letos se nisem mogla nehat prenajedat in bruhat in sem se res fejst fesjt zredila in ob misli na to, da bi zdaj mogla it na ta pregled kjer bi me stehtali in gledali hrbtenico kar pomeni da si bi mogla dat dol majco in bi me zdravnica vidla, mi postane fizicno slabo in sram. In me samo zanima kaj se zgodi ce ne grem ali pa ce je mozno da grem kdaj kasneje
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Verjetno ni kakšnih usodnih posledic, če se ne odzoveš na vabilo na pregled. Bi te pa zelo, zelo spodbudila, da premagaš sram in odpor in se pregleda udeležiš. To je lahko priložnost, da se soočiš s svojo težavo in prekineš začarani krog ... Zdravniki vidijo marsikaj, ne boš prva študentka, ki nima idealne postave. Z zdravnico se lahko posvetuješ in skupaj razmislita, kam bi se bilo smiselno obrniti po pomoč. Verjamem, da ti bo s psihološko/psihoterapevtsko pomočjo uspelo.
Pa še nekaj. Težave v duševnem zdravju niso nobena sramota; ljudje smo ranljivi in življenje nas izpostavi marsičemu. Vzemi to kot priložnost, kot izziv, da boš stopila na bolj zdravo in zadovoljnejšo pot.
Držim pesti zate, premagaj strah in sram in pojdi na pregled.
Pomladni pozdrav,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja