Zdravo.
Sem dijak drugega letnika gimnazije in na koncu šolskega leta bom najverjetnje imel pri matematiki končno oceno, z katero nisem zadovljen. Ali lahko izboljšujem končno oceno s predmetnim izpitom?
Lep pozdrav.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
V 2. letniku predmetni izpiti niso predvideni, šele v 3. letniku.
Če si motiviran za dvigovanje ocene - bi bilo možno, da bi ti profesor še v času pouka dal za pisati celoletno snov? Vprašaj, beseda ni konj.
Imam pa še eno idejo, ki je nenavadna, a se ne bi prvič realizirala: lahko imaš popravni izpit (npr. zadnji test namenoma pišeš 1; seveda, če ga niste že odpisali). Obveljala bi ti ocena, ki bi jo dobil na popravnem izpitu - to je lahko tudi 5. Se pa malo slabo sliši, da imaš popravni izpit - a če veš, kak motiv je za tem, se tudi to da prenesti ...
Držim pesti, da ti uspe.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja