pred pol leta se mi je zgodil dogodek ko sem bila pod vplivom alkohola in sem z vrstnikom imela intimni trenutek (ne spolni odnos) in ne vem kako naj to predelam in grem cez to, pocutim se krivo ker starsi za to ne vedo.. nasvet?
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
razumem tvoj občutek krivde. To še ni travmatični dogodek, je pa zagotovo dogodek, ki si ga ne bi, če ne bilo alkohola, privoščila.
Krivda je dobra zaradi tega, ker vemo, da smo naredili nekaj, česar ne bi smeli. Opozarja nas na to, da česa takega ne bomo ponovili. Morda si tudi ti pri sebi že sprejela sklep, da ne prenašaš alkohola in se mu boš v prihodnje odpovedala.
Ne poznam tvojih staršev in ne vem, kako bi reagirali na tvojo napako. Dejstvo pa je, da vsi delamo napake. Razlika je v tem, da s nekateri iz svojih napak nekaj naučijo, nekateri pa ničesar.
Občutek imam, da je tebe tvoja napaka streznila in da je ne boš ponovila. Vprašaj se, ali ti bo lažje pri srcu, če boš povedala staršem, jim zaupala svoj občutek krivde? Ali pa jih boš s tem obremenila? Ne vem. Skušaj se ravnati po svoji vesti in si obljubi, da se kaj podobnega ne bo ponovilo, kljub temu, da ni bilo dramatičnih posledic. Lahko bi prišlo do spolnega odnosa in bi ti zanosila. To pa bi bil res problem.
Zdaj pa le glavo pokonci, uživaj mladost, brez alkohola in drugih snovi, ki ti zameglijo presojo.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja