Pozdravljeni!
Da obrazložim dano situacijo. Star sem 19 let, pred pol leta pa sva se spoznala s punco, ki je stara 22. Najino ujemanje je zelo hitro postalo realno, pogovori, razumevanje je bilo bombastično. Prisotne so bile prave energije, in vse je šlo v dobro smer.
Punca je izredno pridna, delovna, lepa in pa zelo močnega karakterja. V začetku novembra sva začela z zvezo. Zveza ni bila najbolj popolna, kot dobena zveza na tem svetu na začetku ni. Videvava se sicer bolj malo, zaradi službe in ostalih delovnih obveznosti.
Vedno sem bil fant, ki je punci poklonil ogromno pozornosti... Od rož, kosila, lepih vzpodbudnih besed, podpore, razumevanja in spoštovanja.... Tudi takrat, ko sem jo vprašal, če narediva korak naprej sva to naredila z "promise ringom". Prstan katerega pomen je bil obljuba, da bom ob njej neglede na vse, da jo bom spoštoval in podpiral.
Doma drug drugega nisva predstavila, ker se nama je to vseeno zdelo malenkost prehitro.
Je pa v njeni družini prišlo do spora, močnega spora, kar je njo izredno prizadelo in jo vrglo v stisko. Tukaj sem ji bil opora in podpora, takrat pa je prišlo tudi sporočilo da se morava pogovoriti o nama. Da se ne počuti najboljše, ker mi ne vrača enake ljubezni kot ji jo dajem jaz. Da ne ve kaj naj, da želi en čas imeti samo za sebe. Dobil sem tudi sporočilo:" Probajma met pavzo al neki konec, pa potem res čez čas probama, če boš prost.
Tu sem ji dal jasno vedet, da če je to njena želja jo bom spoštoval, in da druge punce ne bom iskal, niti mel. Da jo bom čakal, da bo pripravljena da se spet najdema....
Najine komunikacije zadnje tri dni sploh ni. Videl sem da je v "BIO" na instagramu zapisala "podpisana na njegovo srce", kar je po treh dneh tudi izginilo. Grozno me muči da bi šel z njo v nek kontakt, da bi ji kaj napisal, ampak ne želim biti vsiljiv. Počutim se, kot da sem ostal popolnoma sam, kot da za njo ne obstajam...
Počutim se izredno samega, po pol leta so to prvi trije dnevi ko se ne pogovarjava. Najini pogovori so bli vsakodnevni, čustveni, zanimivi, polni in pa smešni....
Grozno jo pogrešam, grozno mi manjka... Ne spim, ne jem, ne znam se zamotiti. Izredno sem prizadet, ampak razumem njeno situacijo....
Ali je res morda prava oseba ob napačnem času? Kaj naj naredim? Kako dolgo je smiselno čakati? Bo kaj napisala, ali bova preprosto izginila?
Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
na vse napisano, se zdi, da res trpiš zaradi zaljubljenosti, ki se ni izšla po tvojih željah in pričakovanjih. Taki trenutki so lahko zares mučni in želimo si le, da bi vse čimprej minilo, saj so čustva lahko takrat močnejša od razuma, bolečina pa toliko večja.
Omenil si, da sta s punco začela hoditi in da si ji po pol leta podaril »promise ring«. Zanima me kako je odreagirala punca na tvoje darilo in kakšen vtis oziroma občutek si dobil ob tem?
Nadalje se zdijo vsa njena pojasnila, da ti ne more vračati enake mere ljubezni opravičilo, ker želi, vsaj začasno, prekinitev zveze. Na tem mestu se zdi, da je iskrena in da ji je naenkrat preveč tvoja bližina oziroma vajin odnos. Lahko, da prstan razume kot zaroko in se ji zdi to prehitro ter preveč obvezujoče. Zavrnitev je najtežji del, saj je težko vedeti kdaj, in če sploh, bo pripravljena na ponovni poizkus zveze.
Ob tem sicer navajaš, da bi ji stal ob strani neglede na vse. Praviš tudi, da jo boš čakal, ko bo pripravljena, da se spet najdeta. Moje vprašanje je, kaj bi naredil, če ne bi bila pripravljena? Zdi se, kot da bi povsem pozabil nase v vmesenem času. Sprašujem se, kaj je tisto kar tebe veseli in kaj sicer rad počneš – kaj so tvoji hobiji, zanimanja, kaj te veseli? Morda bi bilo dobro najti odgovore tudi na ta vprašanja.
Upam, da imaš kakšnega zaupnika ali dobrega prijatelja, ki se lahko obrneš nanj, mu poveš kaj se ti dogaja in ga povprašaš za mnenje. V takih primerih je dobrodošel nekdo, na kogar se lahko zaneseš in ki ti je pripravljen prisluhniti.
Želim ti veliko sreče pri nadaljnjem raziskovanju, predvsem pa, da ne pozabiš nase.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja