Živjo,
jsm 16 in mam povešene prsi.
Pač sicer so košarca D, sam se mi zdi, da so se mi povesle, ker se že par let puklast držim (od kšne 13-ih?). In še zmer se puklast držim, ker so povešene, pa sploh si ne upam oblečt nobene oprijete majce (sm mela enkrat, sam sm bruhala pr vsakm špeglu). Pol sta pa še nesimetrične. Sej se zavedam, da majo ljudje velik večje probleme k to, ampak mi gre vseen prov na jok vsakič, ko jih pogledam. Ogabno zgleda in sram me je in nobenmu tipu ne bo to nikol všeč.
Kaj nej? A nej grem na neko operacijo, da mi jih dvignejo? Ker kaj bo šele pol pr 30-ih pa naprej ...
:(
• Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena batgirll,
Iz tvojega besedila lahko razberem, da te res skrbijo tvoje prsi oz. njihova povešanost. Ni se ti potrebno opravičevati glede svojih čustev, v smislu, da imajo drugi večje težave. Tvoja težava je zate velika in je bova poskušala rešiti.
Osebno poznam kar nekaj žensk, ki imajo podobno težavo kot ti in tudi imajo velike prsi. Moram ti reči, da so vse ali poročene ali imajo fanta, tako da se mi zdi, da moškim to ni preveč pomembno haha.
Najbolj kar me pri tebi skrbi je, da se puklasto držiš že nekaj časa. To ni samo slabo zaradi tvojih prsi, ampak tudi zaradi tvoje hrbtenice in samozavesti. Prav tako gravitacija naredi svoje in prsi se še vbolj povesijo. No, brez panike, še vedno si mlada in lahko vse izboljšaš. Za položaj bi ti priporočala, da začneš z vajami kot so pilates, joga, vaje za krepitev jedra pa tudi za krepitev mišic hrbta. Mislim, da ti to bo res pomagalo pa tudi vplivalo na tvojo samozavest.
Prsi so sestavljene iz maščobnega in žleznega tkiva, torej ni načina, da jih spremeniš, ker nimajo mišic, ampak lahko okrepiš mišice, ki se nahajajo pod prsmi (kot sta m. Pectoralis major in minor). Lahko na spletu poiščeš vaje za tiste mišice in jih postopoma začneš vaditi. Rezultati ne bodo takojšnji, ampak se bodo pokazali čez dva-tri mesece.
Pomislila sem tudi, da gre mogoče za napačno izbiro modrčeka? Modrček zate bi moral biti podporni z močnimi naramnicami in širokim pasom. Prav tako, če je številka modrčka napačna, bodo prsi izgledale povešano. Mogoče bi bilo dobro, da se izmeriš in preveriš ali ti določena številka res ustreza.
Kar se tiče kirurgije ... mislim, da te noben kirurg ne bi zdaj operiral, ker si še vedno premlada in se še vedno telesno razvijaš. Rada bi, da o kirurgiji razmišljaš kot o zadnji možnosti, ki bi prišla v poštev čez kakšnih 5-6 let, v primeru, da boš takrat mislila, da je situacija še vedno huda oz. če ti bolj naravne metode ne bodo pomagale.
Če ti pa nič ne pomaga in še vedno misliš, da ne izgleda privlačno, bi mogoče obiskala psihologa. Ne zato, ker mislim, da nekaj ni v redu s tabo, ampak zato, ker ponavadi moramo sprejeti naše ''telesne napake'' kot nekaj kar je enostavne naše in v tem trenutku ne moremo spremeniti. To je lažje storiti preko pogovora s strokovnjakom kot sam.
Res verjamem, da lahko izboljšaš svoje prsi samo z ustreznimi vajami in upam, da boš hitro opazila spremembe in se začela boljše počutiti medtem ko se gledaš v ogledalo. Lepo te pozdravljam in srečno!
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije
• ba
batgirll
Res hvala vam za odgovor! :) Bom sigurno začela s kakšnimi vajami, sm našla ene na youtubu.
Mi je pa res bad, ker so poleg tega še strijaste pa mam res velke areole (neki 6 cm premer) in neizbočene bradavičke. Sem razmišlala, če nej to vse popravm (ker nobenmu ni to všeč), ampak bom počakala še ene 6 let. Mogoče spremenim mnenje al pa dejansko tipa dobim, k mu to ne bo grdo.
Lp