Pozdravljeni,
mene zanima, kako izpovedati fantu čustva. Sicer je tole res sveže, vendar pri tem nimam veliko izkušenj. Zatreskana sem vanj in mislim, da je celo on vame, ker je ena njegova kolegica mi povedala, da si želi biti z mano, ko je bil poleg nje tudi on. Seveda je bil tiho. Vesela bom odgovora! (ne želim mu direktno povedati, ampak postopoma, ampak nevem kako).
Lp
Bestiee_user_com
Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ti je všeč fant in da so čustva, ki si jih razvila do njega, precej nova. Prav tako ti je prijateljica namignila, da si tudi ti všeč njemu. Ker s takšnimi situacijami še nimaš veliko izkušenj, te zanima, kako mu počasi in postopoma pokažeš, kaj čutiš.
Najprej je pomembno razumeti, da so tvoji občutki povsem normalni in naravni. Situacija, v kateri si, je zelo pogosta za tvojo starost. V tem obdobju začneš doživljati nova čustva in se zanimaš za ljubezenske odnose. Nisi edina, ki se sprašuje, kako nekomu pokazati svoja čustva. Tudi veliko tvojih vrstnikov se verjetno kdaj znajde v podobni situaciji. Vsem nam je včasih nerodno, še posebej, ko nam je nekdo všeč, in ne vemo, kako se mu približati.
Pomembno je, da si sproščena in da ostaneš takšna, kot si. Ker je zate vse novo, ti ni treba narediti nič velikega. Že sam nasmeh, prijazen pozdrav ali pogovor o skupnih interesih je dober začetek. Če imata kakšne skupne prijatelje ali hobije, jih lahko izkoristiš za lažji stik in nadaljevanje pogovora oziroma spoznavanja. Torej, če nočeš biti preveč direktna, poskusi z majhnimi koraki: več pogovorov, iskrenih nasmehov, pogleda v oči in morda tudi kakšen kompliment. Če se boš počutila prijetno, mu lahko kdaj napišeš tudi sporočilo, s katerim mu daš vedeti, da uživaš v njegovi družbi, oziroma da ti je všeč, brez da bi mu direktno rekla »všeč si mi«. Čez čas se boš sprostila, kar ti bo dalo več poguma za naslednje korake, morda pa bo prav on prvi zbral pogum za kaj bolj direktnega.
Prav tako ne skrbi, če on ne pokaže čustev tako jasno, saj se vsak odziva drugače. Najbolj pomembno je, da ti ostaneš zvesta sebi in se ne spreminjaš zaradi drugih. Ne sramuj se svojih čustev, saj je to, da ti je nekdo všeč nekaj izjemno lepega in popolnoma naravnega. Ne rabiš hiteti in mu izpovedati vsega takoj, ampak naredi to takrat, ko boš čutila, da si pripravljena. Pomembno je, da se zavedaš svoje vrednosti in da je to, da razmišljaš, kako narediti prvi korak, velik pokazatelj tvojega poguma ter nekaj, na kar si lahko ponosna.
Verjemi vase in zaupaj v svoja čustva. Vse to je del odraščanja in iskanja ljubezni. Vzemi si čas, sledi svojim občutkom in uživaj v lepih trenutkih!
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam.
Nina Govc, dipl. psih. (un)