Pozdravljeni, v šoli ke vsi zelo izključujejo iz družbe nobenih prijateljev nimam in tudi me veliko šinfajo npr. jaz lepo pojem, ogral klavir,bobne in bas kitaro in se iz tega norčujejo če zgrašim kakšen ton ali pa kaj takšnega. Imam tudi depresijo. Velikokrat sem razmišljala da bi se rada ubila. Kaj naj naredim glede tega?
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Me žalosti, da imaš take izkušnje z vrstniki. Vrstniki dandanes so res lahko nesramni, a ne vsi. Imaš kakšno družbo/skupinico, kjer se dobro počutiš? Fino je, da se obkrožimo z ljudmi, s katerimi nam je dobro. Vedno pa se na žalost najde kdo, ki bo imel čez nas kaj za povedati. Takim pa poskusi posvečati čim manj pozornosti in miselne energije. En od razlogov za slabe komentarje je lahko tudi ljubosumje - najverjetneje si kdo od njih želi, da bi imel takšne talente kot ti. Čestitke za glasbeno nadarjenost. Vsak glasbenih se kdaj zmoti, to ni nič takšnega, je del življenja.
Priporočala bi ti, da si prebereš vsebine iz našega priročnika, ki se nanašajo na koristne misli, s katerimi se lažje spopadamo v dneh, ko smo žalosti:
Kaj lahko naredim, da mi bo lažje? | #to sem jaz
Če pa ti skozi misli večkrat švignejo zelo slabe misli, pa prosim to povej nekomu od odraslih, ki jim zaupaš (starši, razrednik, svetovalna služba). Ni fino, da si s temi mislimi sama, najdi si sogovornika, lažje ti bo. Bi to zmogla? Si bila kdaj vodeni kje v zdravstvenem domu pri psihologu? Če si bila, prosim naroči se nazaj in tam zaupaj svoje stiske. Če ne, pa se še tukaj javi kaj, da skupaj najdemo še kakšno rešitev.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
lo
lori
Ne obremenjuj se s tem kaj ti govorijo ker konec koncev si ti boljša od njih. Ja mogoče je to egoistično če misliš ampak je res. Ti imaš talente oni zavist. Ne ubij se! Mogla boš iti čez to in ko boš prišla boš vse te luzerje gledala kako so še vedno na isti nuli kot zdaj