Kako se kliče to da ena ženska v osnovni šoli nudi učno pomoč? Se mi zdi da je to preko javnih del. V katerih primerih in za koliko čaasa? Kako to vpliva potem na učitelje, se ima takšnega učenca za defektnega? Vem da imajo nekateri pogodbo o posebnih potrebah ampak v tem primeru izvaja to pedagoginja prav ali se motim?
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, pozdravljena.
V osnovni šoli lahko učenci, ki se težje učijo zaradi različnih razlogov, dobijo učno pomoč. Izvajalci učne pomoči so lahko učitelji ali drugi strokovni delavci šole, lahko pa so tudi zunanji sodelavci. Obseg in trajanje učne pomoči sta odvisna od večih stvari (okoliščin in napredka učenca, šolskih dogovorov...). Učitelji, ki opazijo, da se učenec težje uči običajno sami predlagajo pomoč pri posameznih predmetih.
Nekateri učenci pa imajo tudi odločbo o usmerjanju, na podlagi katere se določi kateri profil izvajalca bo dodatno strokovno pomoč izvajal (npr. pedagog, specialni pedagog, psiholog, logoped...). Več si lahko prebereš tukaj.
Anja Jularić, mag. psihologije
Ji
Jimma
Kaj je razlika med učno pomočjo in odločbo o usmerjanju?