Pozdravljeni!
Stara sem šele 11 let. In še zelo slabo počutim ko vse govorijo da imajo fanta. Zelo rada bi ga tudi sama imela. Kaj naj storim če pa mi noben ni všeč?
• Kr
Krena
Nič se ne sekiraj, bo že prišel čas, ko boš našla ljubezen.
• Gu
Guns and roses
Živijo,
Mlada si še in nič ni narobe s tem da nimaš fanta. Niti ni nujno da ga imaš. Svetujem ti da se posvetiš sebi in se ne oziraš na druge :). Časa za fante bo še več kot dovolj zato ne skrbi.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če sem te prav razumela, se počutiš kot da nekaj zamujaš, ker nimaš fanta, medtem ko ga druge punce že imajo. Popolnoma razumljivo je, da si želiš biti podobna ostalim in biti vključena v pogovore o fantih. Vidiš lahko, kako druge uživajo ob svojih fantih in se sprašuješ, zakaj se ti to še ni zgodilo.
Pridružujem se tvojim vrstnikom, ki ti pravijo, da se ne rabiš obremenjevati s tem, da nimaš fanta. Razumem pa, da je zelo težko enostavno prenehati se obremenjevati s tem, ko imajo tvoje prijateljice že nekoga in se počutiš izključeno. Biti v razmerju s partnerjem je zagotovo lahko precej prijetno, vendar prinaša tudi dosti odgovornosti. Druženje s fantom ti lahko vzame velik del tvojega prostega časa, ki ga imaš posledično manj za druženje s prijatelji in ukvarjanje s hobiji.
Zveza z nekom zahteva trud in vztrajnost, tudi ko imaš slab dan. Ker gre v razmerja veliko našega časa in truda, je dobro, da ti je oseba, s katero si v razmerju, res všeč. Tako se splača počakati na nekoga, ki ti bo res pri srcu in s komer se boš res dobro razumela.
Kljub temu, da sama še nisi imela izkušnje s fanti, se lahko vključiš v pogovor o fantih (npr. s spraševanjem za nasvete, dajanjem opore v primeru konfliktov). Če imaš to možnost, se lahko poskusiš družiti s tistimi prijateljicami, ki prav tako še nimajo fanta oz. niso tako usmerjene na iskanje partnerja.
To je lahko tudi priložnost, da ugotoviš, kako dobra družba si lahko sama sebi. Poskusi kakšen nov hobi, ki si si ga že dolgo želela poskusiti in ga lahko izvajaš sama brez drugih (npr. slikanje, tek, poslušanje glasbe). Morda boš ugotovila, da je biti sam lahko zelo prijetno in bo tudi čakanje "princa na belem konju" lažje.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom lahko kako pomagala.
Lepo bodi.
Ana Lampret, mag. psihologije