hejj
v ponedeljek, 24.6.2024 bo konec mojega prvega letnika in jaz bi se iz ene gimnazije prepisala na eno drugo (na kamnik), ampak sploh nevem aje sansa da sem sprejeta na drugo ker moras baje neko prosnjo za prepis oddat in glede na to daje dons petek 20.6. sm pomoje ze prepozna. Res bi rabila pomoc ce lahko poveste kako sploh poteka prepis, kaj morm narest sploh ker meni so samo povedali da dokler nimam spicevala v rokah nimam kaj delati kar se prepisa tice, letos bom imela dobre uspeh tkoda nevem ce bi bila taka tezava kar se tega tice.
hvala Vam ful ????????
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razmišljaš o prepisu na drugo šolo, točneje, iz gimnazije na gimnazijo.
Pri možnostih prepisa sta najprej pomembni dve stvari:
1. ali ima šola prostor v oddelku, da te vzame in
2. do kdaj v šolskem letu srednja šola omogoča preusmeritev.
Prvi pogoj je čisto objektiven, saj je šola omejena na število dijakov v razredu. Drugi pogoj pa imajo šole lahko različno zastavljen. Dejstvo je, da se je šolsko leto končalo. Če te prav razumem, si že preverila na šoli, kamor se želiš prepisati, in so ti dejali, da jih lahko znova kontaktiraš, ko boš imela spričevalo. Sedaj spričevalo imaš, zato ti predlagam, da napišeš prošnjo za prepis (ni obrazca, sama oblikuješ besedilo, v katerem napišeš, s katere šole bi se želela prepisati in v kateri letnik katerega programa želiš ter na kratko o svojih razlogih za to), ki ji dodaš kopijo spričevala 9. razreda in 1. letnika. Če bodo še kaj potrebovali, ti bodo sporočili.
Od gimnazije, v katero se želiš prepisati, je nato odvisno, kako bo prepis potekal, če ti ga bodo seveda omogočili. Kakšnih diferencialnih izpitov verjetno ne boš imela, saj so predmetniki gimnazij precej enotni, težava bi lahko bila edino 2. tuj jezik, saj bi morala na drugi šoli nadaljevati z istim jezikom. V nasprotnem primeru bi morala iz tujega jezika delati predmetni (po starem, diferencialni) izpit.
Želim ti uspešno dogovarjanje in lepe počitnice.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja