Hey,
Mene zanima kako se samozadovoljevat. Tko ful.
Zadnje cajte me ful ...ful sm horny...
Zanima me kje lahko najdem porn pc ful bi rad/-a gledal/-a porn sam nevem kje iskat.
Guys helpp!
za
zaskrbljen obcan
prvo kot prvo nocm bit party pooper AMPAK. pornici so ful ful slaba ko se razvijas se posebi ker ti da neke ideje kako seks zgleda ker je ful nerealno. pa tud industrija pornografija je grozna pac izgoriscajo zenske in vecinoma jim ni dejansko enjoyable ali pa sploh ni consensual.
druga stvar js sm mela problem z zasvojenostjo s pornici ampak kar je definitivno bols je al da si probas sam/a zamislit nek eroticn prizor ali pa da beres ksne eroticne knjige. pornice res odsvetujem ker se zelo hitro zasvojis in hitro dobis neke ideje k niso vredu.
kot samozadovoljevanje pa odvisno ce si tip al zenska ampak moj nasvet je da pac probas kaj ti pase. no ce si tip ni neki ful moznosti. ce si zenska zna bit zabavno ker veliko nacinov! no ja srecno!
Ol
Ola
Oj,
Samozadovoljuj se tako:
Najprej se sleci
Potem se spodaj otipavaj da se vzburiš
Potem pa daj dva ali lahko tudi tri prste v nožnico in se po zgornji strani kot.malo.božaj ali praskaj.
Ali pa se sleces, otipavas potem pa si dajaj notri različne stvari npr. /urejeno v uredništvu/
Ne priporočam gledanja pornografije, ampak raje glej ljubezenske filme kjer seksajo.
Lp
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico in tako iskreno delila, kaj doživljaš. To, da v zadnjem času čutiš močno spolno željo, je v obdobju mladosti popolnoma normalno. Tvoje telo se spreminja, hormoni delujejo močneje in radovednost glede spolnosti je naraven del odraščanja. S tem ni prav nič narobe.
Samozadovoljevanje je varen in običajen način raziskovanja lastnega telesa. Lahko ti pomaga, da bolje spoznaš, kaj ti je prijetno, da sprostiš napetost in se povežeš s sabo. Pomembno je le, da to počneš v zasebnosti, kjer se počutiš varno, brez občutka sramu ali prisile, ter da poslušaš svoje telo in njegove meje.
Razumem tudi tvojo radovednost glede pornografije. Veliko mladih jo začne iskati iz podobnih razlogov. Vendar je dobro vedeti, da pornografija pogosto prikazuje zelo nerealno podobo teles, spolnosti in odnosov. Spolnost je tam večinoma prikazana brez čustev, brez komunikacije in brez pravega spoštovanja med osebami. To lahko ustvari napačna pričakovanja in pritisk glede tega, kako “bi moralo biti”, čeprav resnična intimnost temelji na zaupanju, spoštovanju in povezanosti. Pri nekaterih ljudeh lahko pretirano gledanje pornografije vpliva tudi na samopodobo ali na to, kako doživljajo odnose.
Zato je pomembno, da spolnost odkrivaš predvsem skozi razumevanje sebe, svojih občutkov in meja, ne pa skozi primerjanje z vsebinami, ki so narejene za zabavo odraslih in pogosto ne prikazujejo realnosti. Če imaš možnost, je dobro brati zanesljive informacije o spolnem zdravju ali se pogovoriti z odraslo osebo, ki ji zaupaš.
Za konec naj ti še enkrat povem: tvoji občutki so normalni. Raziskovati svoje telo je okej. Najpomembneje pa je, da pri tem razvijaš spoštljiv, varen in nežen odnos do sebe.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)