Mene zanima ali je realen sex isto kot na porn videih na internetu veliko časa jih že gledam ampam vedno sem se vprašal ali je sex ali porn isto če so razlkke, kakšne.
Nu
Nušaaa
Jaz načeloma nisem svetovalka pa niti specialist na tem področju, lahko ti pa povem stavri, ki jih vem glede tega. Sex je ubistvu potreba človeka. Sex v porno vsebinah je načeloma predstavlen zelo vulgarno in da ubistvu človeku občutek, da to počne le zaradi potrebe. Sex v realnosti in po normalnih merilh nej bi bil med dvema osebama ki se ljubita in se imata rada ki to počneta v bistvu zaradi ljubezni in gorečnosti med njima. Tako da če razumeš gre nekako v porno vsebinah le za to da te podomače povedano nardijo čim bolj potrebnega. V realnosti pa delaš to zaradi ljubezni. Seveda pa maš v realnem življenju tud izjeme ki iščejo v sexu le užitek (Kar tudi ni narobe). Em... ubistvu pa si najbrž z svojim uprašanjem bolj cilu na sam potek oz. Izgled samega sexa. Ubistvu je nekako podobno, le da v porno vsebinah dajo občutek in povdarek res le na užitek ne na ljubezen. V realnosti pa ni tk fore v nekem užitku pa goloti ampak med sebojni naklonjenosti. Vsaj upam da si nekako razumel kaj sem hotla povedat. Upam da sem ti vsaj malo pomagala.
LP. Nuša
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico.
Sprašuješ, če je spolnost, kot jo prikazujejo pornografske vsebine prikazana na način, kot se odvija v realnosti. Verjamem, da se ti v povezavi s tem odpirajo različna vprašanja in si želiš najti odgovore.
Najprej lahko izpostavim, da pornografske vsebine ne prikazujejo realne spolnosti. Osebe, ki v posnetkih nastopajo s tem služijo, zato so različni scenariji ki jih gledaš, zaigrani. V povezavi s tem je spolnost pogosto predstavljena na ekstremne načine, katerih namen ni prikaz realne spolnosti temveč doseganje večje vzburjenosti in gledanosti pri gledalcih. Dobro je, da se zavedaš, da so pornografske vsebine pogosto prikazane tako, da je ženska predstavljena kot objekt, pri čemer njeno zadovoljstvo nima nobenega pomena (večkrat se lahko tudi zgodi, da so moški grobi oz. nasilni). Seveda je tudi tukaj v ospredju gledanost in ne to, da bi gledalci dobili realen vpogled v spolnost. Če te o tem zanima še kaj več, si lahko prebereš naslednji članek.
Za konec bi želela izpostaviti še to. Ljudje smo si zelo različni in do razlik prihaja tudi na področju spolnosti - kaj nas vzburja, kaj nam ustreza in kaj ne. Zato je pomembno, da raziščeš kaj so posameznikove želje in pričakovanja, saj lahko le tako dosežeš in izkusiš spolnost v pravem smislu.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije