Živjo
Zanima me če je samozadovoljevanje na gole slike enako slabo kot pa na pornice?
+ Je 2-3x na teden samozadovojevanje na pornice prevec ali ne?
Hvala.
Lp
• Lo
Lovrenc
Živijo
V bistvu ni prov nekaj škodljivo ker jaz to počnem in ti lahko povem iz mojih izkušenj da to ni nič škodljivo če ne vpliva na tvojo duševno in telesno zdravje
lep pozdrav
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Hvala za tvoje vprašanje.
Samozadovoljevanje je naraven del odraščanja, spoznavanja svojega telesa in spolnosti. Če to počneš 2–3x na teden, to ni preveč. Preveč postane, kadar začne negativno vplivati na tvoje počutje, odnose ali vsakdanje življenje – na primer, če samozadovoljevanje zavzame večino tvojega časa ali če bi raje ostajal doma in to počel, namesto da bi se družil s prijatelji ali počel stvari, ki so ti bile prej v veselje. V takem primeru je dobro, da se o tem pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš, ali s psihologom/zdravnikom.
Kar se tiče gledanja golih slik ali pornografije – pomembno je vedeti, da pornografija pogosto ne prikazuje realnih odnosov ali spolnosti. Gole slike (npr. umetniške, erotične) so lahko drugačne, saj običajno niso tako »spektakularne« in nerealne kot porno vsebine. Vseeno pa tudi fotografije lahko prikazujejo telesa, ki so močno obdelana s fotošopom, ali vzbujajo nerealna pričakovanja glede spolnosti.
Ni pa nobena oblika "slaba" sama po sebi – pomembno je, kako se ti ob tem počutiš in kakšen vpliv ima to nate. Ni nič narobe, če si ob tem radoveden – bistveno je, da znaš ločiti med fantazijo in resničnostjo.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije