Pozdravljeni,
Končujem gimnazijo, v 4. letniku se mi je zalomilo in imela sem popravni iz matematike. Profesorja res totalno preziram, ker se je čez leto zelo spravljal name in nimam motivacije, da se spravim učit. Spomladanskega roka nisem naredila, več učencev je imelo pri njem težave in so se za popravni izpit prepisali na drugo gimnazijo. Razmišljam, da bi še jaz šla delat popravni na drugo gimnazijo. Ampak ali je to še mogoče v jesenskem roku in kako se prepišem, ker drugje na spletu nikjer ne najdem informaciji, klicala sem tudi na našo gimnazijo ampak nisem nič zvedela.
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede možnosti prepisa je najbolje da povprašaš svetovalno delavko na vaši šoli ter kontaktiraš svetovalno delavko na gimnaziji na katero bi se želela prepisati. Tako boš izvedela če je prepis tako pozno sploh možen in smiseln. Ker so trenutno dopusti boš s klicem morala pocakati do 15. avgusta.
Ne glede na to na kateri šoli boš opravljala popravni izpit poskusi najti motivacijo za učenje. Predmet boš morala opraviti, da boš lahko končala srednjo šolo. Privošči si počitnice nato pa pogumno na delo :).
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije