Imam popravni izpit v 1.letniku strokovne gimnazine in moji starši pravijo da je to sramota. Da pridni tega nimajoDa bi se morala prepisati na strokovno tehniško solo.
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da doma doživljaš pritisk glede šole. Verjamem, da je lahko zelo težko poslušati takšne besede od svojih staršev.
Popravni izpit ni sramota in ne pomeni, da si slabša dijakinja. Veliko dijakov ga ima, tudi tisti, ki so sicer uspešni, ampak jim kakšen predmet enostavno ne steče ali se znajdejo v težjem obdobju.
To, da imaš popravni izpit, ne določa tvoje vrednosti kot srednješolke. Popolnoma razumem, da je neprijetno, ko tvoji starši to vidijo kot neuspeh, vendar en popravni izpit še ne pomeni, da bi se ti morala prešolati ali da nisi dovolj pametna. Je povratna informacija za tvoje učenje, torej da se bo potrebno za ta predmet učiti in potruditi malo bolj, kot si se do zdaj. V kolikor sama ne čutiš potrebe po prešolanju in misliš, da boš zmogla gimnazijski program, potem zaupaj svojemu občutku. Kar je trenutno pomembno pa je, da se osredotočiš na to, da izpit uspešno opraviš.
Če potrebuješ kakšno pomoč pri učenju ali dodatno podporo pri spoprijemanju s to situacijo, sem tu zate. Želim ti veliko uspeha na izpitu in vse dobro,
Maša Podvršnik, mag. psihologije