Pozdravljeni.
Stara sem 24 let in sem se zaradi zdravstvenih in drugih težav po 2. letniku gimnazije izpisala iz šole. Zdaj sem zdrava, imam voljo za učenje in tudi študij kasneje. Lani sem poskusila delati izredno, vendar je zelo težko, saj moraš vso snov predelati sam. Razmišljam ali bi se se lahko septembra vpisala v 3. letnik redno, je to možno in ali bi bilo zelo čudno pri moji starosti? Res sem obupana, ne vem kaj naj storim, a zelo si želim končati, drugi izredni programi pa me ne zanimajo.
Hvala za odgovor.
Lep pozrav, iris
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Iris, pozdravljena.
V redno izobraževanje se lahko vpišeš ne glede na starost, dokler enkrat ene srednje šole ne zaključiš, zato ti predlagam, da po možnosti vpisa v 2. letnik vprašaš na svoji nekdanji gimnaziji (ali kakašni drugi gimnaziji, ki ti je blizu).
Sicer ni vsakdanje, da imaš 24- letnega sošolcav drugem letniku, a verjamem, da te bodo sošolci sprejeli, če boš odprta in pokazala interes in motivacijo. Marsikomu, ki ga muči pomanjkanje motivacije za šolo, lahko s svojimi izkušnjami tudi pomagaš, da vztraja.
Če se ne boš uspela vpisati v redno šolo, ti svetujem, da raziščeš, katera izmed ustanov, ki gimmazijo izvajajo za odrasle, ima največ pouka v razredu in tam poskusiš ponovno. Če boš ugotovila, da je vendarle pretežko, pa razmisli o opciji kakšne strokovne šole, ki ti omogoča vpis naprej na smeri študija, ki te zanima.
Želim ti uspešen vpis in zaključek šole.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja