Pozdravljeni prejsne leto sem obiskovala gimnazijo in proti koncu leta sem spoznala da to ni to in potem sem se odlocila da se bom prepisala. Sem bolj zadrzana in nisem prevec zgovorna, zesko navezem stik sem se odlocila da se bom prepisala v drugo solo za naslednje solsko leto. Sedaj sem tukaj na tej soli v prvem letniku razred je kar dober ampak nevem smer mi je res taka cudna ne zdi se mi da je zamein sedaj sem razmislaja samo da bi hamenjala smer amapk nevem ce to res hocem. Sedaj sem na zivilsko prehranskem tehniku razmislaja sem pa o kmetijsko podjetniskem tehniku. Pac res nevem ce to res hocem samo ta smer k sem zej je res glupa
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
To, da si se že enkrat prepisala, pomeni, da znaš poslušati sebe – to je dobra lastnost. V prvem letniku je normalno, da je težko in da se smer sprva zdi čudna, ker še ne vidiš širše slike in se moraš navaditi.
Razlike med smermi:
- živilsko-prehranski tehnik: usmerjen v prehrano, laboratorijsko delo in tehnologijo živil
- kmetijsko-podjetniški tehnik: poudarek na delu v naravi, pridelavi, živalih in podjetništvu.
Vprašaj se:
- Me bolj veseli laboratorijsko delo ali delo v naravi?
- Bi me zanimalo podjetništvo in delo z rastlinami/živalmi?
- Ali je težava res v smeri ali le v tem, da se je začetek šole težko pričel?
Daj trenutni smeri še nekaj časa, da jo bolje spoznaš, hkrati pa res pretehtaj in preveri informacije o kmetijsko-podjetniški smeri, da boš pred morebitno odločitvijo o prepisu videla, ali je res zate. Pogovori se tudi s svetovalno delavko, da ti predstavi konkretne razlike ter možnosti nadaljnjega študija in zaposlitve.
Če boš po tem še vedno čutila, da ti trenutna smer ne ustreza, in bo kmetijsko-podjetniška res privlačnejša, je prepis normalen in pogumen korak v iskanju svoje poti.
Vse dobro ti želim,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike