Pozdrav!
Končala sem srednjo šolo in ugotovila da mi ta smer ne odgovarja preveč. Ali je še možno da se ponovno vpišem na drugo srednjo šolo? Razmišljala sem da bi šla izredno. Stara sem 21.
Lp!
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumljivo je, da se naši interesi spreminjajo, še posebej v obdobju odraščanja, razvijanja in spoznavanja samih sebe.
Če te prav razumem, si zaključila srednješolsko izobraževanje. Si razmišljala morda o tem, da bi se vpisala na fakulteto? Tam imaš širok nabor programov, od višješolskih, visokošilskih do univerzitetnih študijskih programov. V kolikor veš, čemu bi se rada posvečala, poskusi najti študijsko smer, ki obsega tvoj interes in tako boš še bolj poglobila svoje zanimanje in znanje, s tem pa boš pridobila tudi višjo stopnjo izobrazbe, ki je v tem času, v katerem trenutno živimo, izredno cenjena in pomembna.
Razmisli in piši, če ti lahko še kako pomagam.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• Al
Alenka
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni!
Forum To sem jaz je namenjen otrokom in mladostnikom s težavami v odraščanju. Svetujemo vam, da se obrnete na forum med.over.net, ki je namenjen odraslim, ali še bolje, da direktno kontaktirate srednjo šolo.
Lep pozdrav iz uredništva!