Pozdrav
Sem prvi letnik gimnazije in na splošno mi ne gre tako slabo. Samo fizika mi ne gre. V prvem polletju mi je šla sedaj pa sem enako snov že dvakrat pisala negativno. Profesor mi je dal možnost da še drugič popravljam in zelo se bojim, da tudi tokrat ne bom popravila. Teorijo razumem in tudi lažje naloge znam rešiti, ko pa naletim na težje naloge, se poskušam zbrati in jih rešiti vendar dobim nekakšno blokado(to se je zgodilo tudi ko sem prvič ponavljala). Ne morem se zbrati, gre mi na jok in vsa motivacija mi pade dol, kar vpliva tudi na to, da se tudi pri učenju drugih predmetov ne morem zbrati. Zelo se bojim, da bom imela popravni izpit, saj je ta test moja zadnja možnost, ali še huje, da bom morala ponavljati letnik. Zaradi tega se jokam skoraj vsak večer pa tudi pri pouku sem ves čas živčna in sploh ne sledim pouku ker ne morem razmišljati o ničemer drugem kot o tem kako bom popravila fiziko, hkrati pa odlašam z učenjem, saj se vedno konča z jokom in obupom. Sploh nimam motivacije da bi se še trudila za druge predmete, ker ne vem ali bom sploh šla v drugi letnik. Res se zelo bojim. Zanima me kako naj se znebim strahu(blokade), ko dobim predse test in ko se učim
Se opravičujem, če je vse skupaj nerazumljivo in hvala če mi boste lahko pomagali.
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
si se o svojih težavah in strahovih pogovorila s profesorjem? Morda ti bi on znal pomagati in ti dodatno razložiti kakšne naloge ali pa ti predlagati dodatno literaturo iz katere se bi lahko učila.
Premisli tudi o kakšnih inštrukcijah za predmet, ki ti ne gre, ali pa poprosi kakšnega sošolca ki mu fizika dobro gre, če bi se lahko učila skupaj. Predlagam ti tudi, da vsak dan doma pregledaš in ponoviš snov, ki ste jo jemali pri fiziki in si zapišeš česar ne razumeš ter označiš naloge, ki jih ne znaš rešiti. Na naslednji uri lahko potem vprašaš profesorja za dodatno razlago.
Ne obupaj!
Blokado pred testom pa lahko poskusiš rešiti s kakšnimi dihalnimi vajami ali tehnikami sproščanja (morda lahko uporabiš kakšno od tehnik na naši spletni strani).
Vse dobro ti želim.
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike