Pozdravljeni,
Sem dijak 3 letnika gimnazije in imam sedaj ob koncu leta 4 popravne izpite. Nobeno leto nisem imel popravnih a letos se je zalomilo. Znano je že, da ob 4 popravnih avtomatsko padeš razred. Sem pa slišal, da je možnost zaprosit še za septemberski rok, zato me zanima ali je možno s 4 popravnimi izpiti priti v anslednji razred. V naprej se zahvaljujem za odgovore.
Lep pozdra
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
V primeru štirih popravnih izpitov možnosti, da bi te opravljal (kadar koli) in napredoval v višji letnik, žal ni. Dodatni rok popravni izpitov lahko šola omogoči dijaku, ki zaradi izjemnih okoliščin (hospitalizacija, lani recimo poplave ipd.) ni mogel pristopiti k opravljanju jesenskega izpitnega roka oz. se nanj ni mogel pripraviti. A tudi to velja le v primeru, da izpitov ni preveč, praviloma lahko takemu dijaku ostane le en neopravljen izpit.
Glede na to, da si bil v preteklih letih uspešen, bi ti svetovala, da čez poletje razmisliš, kaj se ti je letos dogajalo, da je bil izid tako drugačen. Če boš ugotovil, da potrebuješ takšno ali drugačno pomoč, pa ne oklevaj in jo poišči - v šoli ali zunaj nje.
Želim ti veliko uspehov v prihodnje in te lepo pozdravljam.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja