Zdravo, sem v dilemi in ne vem kako naprej. zanima me sledeče, hodila sem v srednjo zdravsveno šolo, katero sem prvi letnik ponavljala in v mesecu novembru ugotovil da to ni zame, ter se prestavila na predšolsko vzgojo, zdaj mi grozi matematika in fizika popravni izpit. Zanima me ali lahko še enkrat ponavljam letnik na predšolki vzgoji. Hvala.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Pišeš, da te skrbi, kaj se bo zgodilo, če letos, potem ko si zamenjala srednješolski program, ne boš uspešna. Če prav razumem, ponavljala še nisi na tem nivoju izobraževanja (srednji strokovni program). To pomeni, da lahko naslednje leto letnik ponavljaš, če na predšolski vzgoji ne boš uspešna. S samim prepisom namreč nisi porabila enega dodatnega leta, ki ga lahko vsak dijak izkoristi. Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje.
Želim ti, da vendarle uspeš popraviti negativne ocene in naslednje leto napreduješ. Ne boj se prositi za pomoč, če kje sama ne zmoreš ;).
Srečno!
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja