zivjo
torej da zacnem...meni so usec tudi punce..vsaj tako se mi zdi
vglavnem enkrat lansko leto je biula ena ounce iz paralelke. imenovala jo bom Aiko. Aiko je billa zelo prjazna in razumeli sva se jaz pa sem omalu cutila nekaj kar sem ponavadi cutila do fantov...nekaj toplega nekje globoko v prsih,nekaj kar nebi smela cutit ce je ona punca. vsaj tako sem takrat razmisljala
kakne 4-5 mesecev po tem ko sem dopolnils sem imela "first kiss" z enim tipom...nato sem imela seenega tipa po temu..nekako sem samo probavala kaj mi pase in kaj ne in po pravici povedano se mi zdi da sem malo mladaza resnejse zadeve kar se tice tega...nato pa je Aiko prisla nazaj
usula se je nazaj v moje zivljenje iz nic in na valentinovo letos sva se dobili..in poljubili
zanjo ne bil to njen prvi poljub v zivljenju zame pa ne vec. bilo mi je tako zelo cudno ampk tako toplo pri srcu...prav malo shrljivo. Z Aiko ni bilo nic.po poljubi se je naredila kot da ni nic in ostali sva le prijateljci kar me je kar malo bolelasqj mi je bilavsec...nato pa...kaksen teden sem se dobila z neko drugo punco...ona je "pansexual" kar kao pomeni da si v vse torej in zenske in moske in use umes. v resnici nevem veliko o temu. no ja dobili sva se in ugani kaj TUDI NJO SEM POLJUBILA?!
2 punci v 2 tednih pa sem 13 im tudi sama dekle
v zivljenju si tega ne bi mogla namislit sama.tej ta drugi punci bom dala ime Ula. z Ula sva zdaj baje skupaj...nisem cist zihr
obcutek imam da me Aiko sevedno vlece ksrbi a mi je ula pre mila da bi ji strla vso sreco
kaj naj pa zdaj?
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot lahko razberem iz tvojega zapisa, ugotavljaš, da so ti všeč punce in zdi se, da si to pri sebi zelo dobro sprejela. Pri sebi si začela opažati, da se podobno, kot si se sicer počutila ob fantih, počutiš tudi ob nekaterih dekletih. Kot praviš, si sprva bila prepričana, da se ne bi smela tako počutiti, glede na trenutno dogajanje pa predvidevam, da sedaj v tem ne vidiš nič spornega in da ti je povsem v redu, da se tako počutiš?
Omenila si tudi, da ti je bilo ob poljubu s punco sicer toplo pri srcu, vendar hkrati srhljivo. Povsem normalno je, da si morda nekoliko zmedena in ne veš povsem kaj se s tabo dogaja. Kot praviš, pravzaprav tudi sama kar težko verjameš, kaj vse se ti dogaja. Večina ljudi odrašča v okolju, kjer vlada prepričanje, da je najbolj normalno, da partnerski odnos sestavljata moški in ženska, zaradi česar lahko ob enakospolnih partnerskih odnosih ali celo lastnih izkušnjah s tem, občutimo določen odpor, strah in negotovost.
Če prav razumem, si si trenutno bližje z drugo punco, ki si jo spoznala kasneje, Ulo, kot si jo poimenovala, vendar si bolj želiš biti bližje Aiki, pa vendar ne želiš prizadeti Ule. Sprašuješ se, kako sedaj ravnati. Kot prvo bi ti predlagala, da se ne obremenjuješ in omejuješ z oznakami glede spolne usmerjenosti. Vstopila si obdobje mladostništva, za katerega so značilne prve zaljubljenosti, hkrati pa odkrivanje sebe in tega, kaj nam je všeč. Začenjaš odkrivati sebe in s tem tudi svojo spolno usmerjenost.
Smiselno se mi zdi, da morda v tem trenutku narediš kak korak nazaj in s poljubljanjem zaenkrat nekoliko počakaš ter daš priložnost obema puncama na način, da se z njima družiš, ju spoznavaš, pri čemer pa boš spoznavala tudi sebe. Opazuj kaj ti je všeč, kako se počutiš in o čem razmišljaš.
Upam, da sem ti odgovorila na tvoje dvome in da ti je moj odgovor v pomoč. Če imaš še kako vprašanje sem ti pa seveda na voljo.
Želim ti vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije