Živijo, obrnila sm se na vas ker ne vem kaj naj naredim. Pač gre zato da sem danes razbila računalnik in mojim staršem nisem povedala ker me je strah kako bodo reagirali. Pač moj oči je glede tega zelo strog saj sm dons tudi uničila telefon oz. Sm razbila ekran. In zdj to prekirvam in mi je zelo težko. Ali bi mi dalj kakšnen nasvet kako mojemu očetu povedat za razbit računalik?? Ker pač mi je groza prekrivat to stvari mojim staršem.
Lp
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo težavo.Razumem, da ti je težko in te je strah, ampak je najbolje, da sama poveš, kaj se je zgodilo, kot pa da bi to starši izvedeli od koga drugega ali sami našli razbit računalnik.
Moj nasvet bi bil, da izbereš trenutek, ko bo tvoj oče imel čas (npr. da ni v sredini kakšne debate s tvojo mamo ali kaj podobnega), da se lahko v miru pogovorita. Pogovor lahko začneš s tem, da bi mu rada nekaj povedala. Lahko na začetku dodaš tudi, kako se počutiš - npr. da te je strah, ampak da vseeno hočeš biti z njim iskrena in mu nočeš prikrivati stvari. Potem povej, kaj se je zgodilo, kako si se takrat počutila (npr. da ti je bilo zelo žal) ter se opraviči. Če bi ti bilo lažje, mogoče lahko najprej zaupaš svoji mami in potem skupaj povesta še očetu. Lahko tudi dodaš, da se zavedaš svoje odgovornosti in da boš poskusila biti bolj previdna.
Najbolje, da potem tudi skupaj pogledate računalnik in poskusite ugotovite, kaj točno je narobe in ali mogoče lahko nesete računalnik samo na popravilo. Hkrati se lahko poskusiš s staršema dogovoriti, ali lahko kako ti pomagaš, da popravite računalnik ali da dobiš nov računalnik.
Bi ti pa za konec povedala še to, da verjamem, da ti je ob vsem tem težko. Ne pozabi, da smo vsi samo ljudje in da sem vsem lahko zgodi, da kakšno, tudi dragoceno stvar, razbijemo. Je pa še vedno samo materialna stvar, ki je lahko nadomestljiva. Lahko se zgodi, da bosta tvoja starša na začetku jezna, ampak verjamem, da te bosta še vedno imela rada.
Upam, da boste čim bolj mirno razrešili situacijo. Če boš potrebovala še kaj, se ponovno oglasim in ti z veseljem odgovorimo.
Lepe praznike ti želim,
Sara Seršen, mag. psihologije
Di
Dijak
Pozdravljena!
Meni bi zelo pomagalo če bi vedel razlog zakaj si uničila računalnik in telefon. Lahko mi poveš da bi ti lažje pomagal. Drugače pa ti rečem da sem jaz enkrat uničil telefon in računalnik zaradi jeze ker se mi je račun pri matematiki zafrkaval. To je zelo težko se opravičiti. Svetujem ti da poveš staršem kaj se je zgodilo in jih prosiš za odpuščanje lahko da jih boš odnesla brez kazni lahko pa z manjšo kazen. Lahko pa da boš morala sama kupiti računalnik ali telefon s svojim denarjem. Zdi se mi prav da poveš staršem preden bo prepozno.
Upam da sem ti lahko malo pomagal če rabiš kej sam napiš. Želim ti lep dan
Lp dijak (mark)