zivjo,rabim vaso pomoc. Pac gre zato da sem pred tremi meseci imela na nekoga crush(ta moja simpatija je iz mojega treninga). Zgodilo se je to da je od mojega crusha frend nekak vidu da ga gledam in mu to tt povedal. Pol sem pa dubla od tega frenda ki je povedal sporocilo da ve u koga sm in da mu je povedal. Jaz sem bila itak zgrozena ker nisem mogla vrjet, no na koncu je napisal da mojemu crushu nism vsec in da naj pozabim nanjga, da sm pregrda........No vglavnem zadnje dneve ful mislim na tega crusha ko vem da mu nism vsec amapk veckrat ko na njega pomislim se zjocem oz. Mi je neprijetno, pocutim se kot da sem neumna da ga ne pozabim. In zdaj imam za vas vprasanje, kaj naj naredim se v takih primerih? pa kako pozabiti na prejsenga crusha ??
hvala za v naprej !
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Biti zaljubljen v nekoga, ki ti teh čustev ne vrača, je prava nočna mora za vsakogar, ne glede na starost, spol, izkušnje,... Povsem normalno je, da se počutiš neprijetno in da si zaradi tega žalostna. Ne si delati še dodatnih pritiskov, da bi morala odžalovati hitreje. Te procesi ne upoštevajo takšne časovnice, kot jim jo postavljamo mi. Čisto nič ni narobe s tabo, da ga ne pozabiš kar iz danes na jutri. Poskusi biti v tem času do sebe nežna in potrpežljiva.
Če sem prav razumela tvoje sporočilo, je situacija toliko težja zaradi vedenja tvojega prijatelja. S tem, ko je tvoji simpatiji povedal, da ti je všeč, je izdal tvoje zaupanje, za povrh vsega pa je vse skupaj izpeljal na zelo grd in ponižujoč način – na primer, da ti je rekel, da si grda in da lahko pozabiš nanj. To je izjemno grda poteza od »prijatelja«, ki bi ti moral v takšni situaciji stati ob strani, vedel pa se je ravno obratno. To se ne dela nikomur, še najmanj pa prijateljem. Nič nisi napisala, kako si se odzvala na njegovo vedenje. Si mu povedala, da je to, kar je naredil, narobe?
Pomembno je, da si vzameš čas, da odžaluješ neuresničeno ljubezen in izdajo prijateljstva, da se o tem pogovarjaš z osebami, ki jih zaupaš, da jokaš, če to potrebuješ. Tem težkim čustvom moramo omogočiti dovolj časa in prostora, da se »iztečejo«. To, da ne moreš kar pozabiti na vse skupaj te niti malo ne naredi neumno. Pomeni samo, da sta bili ti dve osebi zate pomembni ter da si verjetno nežna in čustvena oseba. Čeprav so čustva, ki jih doživljaš, neprijetna, je izgube potrebno odžalovat in kako dolgo bo to trajalo, ni naša odločitev. V času, ko se te rane celijo, si lahko pomagaš tako, da se obdaš z ljudmi, s katerimi se počutiš sprejeto in varno ter da se posvetiš dejavnostim, ki te izpolnjujejo, ti dvignejo samopodobo ter te napolnijo z energijo. Lahko ti zagotovim, da bo crush slej ali prej minil.
Če imaš še kakšna vprašanja, si vedno dobrodošla, da se ponovno javiš.
Držim pesti.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije