Hej! Z mojo mami full gledamo kriminalk pa to. In smo gledale vceraj en cuden fil ka je biu en serijski morilec (uzival je) in zej me je ful strah da bom js tut to bla. Pac tko js ce mi kdo zacne razlagat o kaki bolezni si js kr predatavlam da jo mam. In mam kr kao neke simptome. No in zej me je strah da bom v prihodnosti rada ubijala.
Na
Nasvet
Oj!
Nism profesionalka ampak to mi zveni kr resno. Na tvojem mestu bi se pogovorila s terapevtom. Pa mogoc se uprasi zkj mislis da bi lahko bila morilka. V smislu a rada vidis da neko trpi (a si zarad tega bol vesela), a pogosto razmisljas da bi komu kaj naredila (ga fizicno poskodovala itd.), a si samo bolj panična oseba in je to zgolj strah o katerem pogosto razmisljas.... Upam da ti to kaj pomaga.
Lp
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pišeš, saj praviš, da te skrbi, da se boš začela vesti kot ubijalec v filmu in boš ob tem celo uživala. Naj te najprej pomirim, da je normalno, da razmišljaš o takih stvareh - ljudje smo radovedni in radi razmišljamo tudi o nerealnih situacijah. Vsekakor pa se moraš zavedati, da govoriva o umoru in ubijanju, kar je kaznivo dejanje, ko oseba vzame življenje drugemu posamezniku.
Ljudje imamo sicer nekoliko manj nadzora nad svojimi mislimi - rečemo jim vsiljive misli, vsekakor pa imamo več nadzora nad svojimi dejanji. Povedano drugače, ne uresničimo vsega, o čemer razmišljamo. Očitno te tvoje vsiljive misli precej obremenjujejo in v tebi sprožajo tesnobo in tudi strah, a ne pozabi, da si ti tista, ki se odloča, kaj bo počela in česa ne. Kako pa se spopasti z negativnimi mislimi, ki v tebi sprožajo skrbi? Nekaj nasvetov in tehnik lahko najdeš tukaj.
V kolikor pa boš preobremenjena z vsiljivimi mislimi o stvareh o katerih pišeš oz. boš imela občutek, da jih ne moreš nadzorovati, ti priporočam, da se posvetuješ s kakšno odraslo osebo, ki ji zaupaš. To je lahko tvoj starš, učiteljica ali pa na primer šolska svetovalna delavka ali psihologinja.
Želim ti vse dobro, če pa ti morda nisem odgovorila na vprašanje oz. se ti še kakšno zastavi, mi lahko ponovno pišeš. Lepo te pozdravljam,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)