Pozdravljeni,
1. septembra se vračam v šolo. Moji sošolci so bili lansko lero zelo nesramni do moje najboljše prijeteljice. Želim ji pomagati ampak nevem kako, ali pa sošolcem dopovedati da naj jo pustijo na miru. Ampak oni nikoli ne poslušajo. Nevem kako jim dopovedati, da to ni lepo. Vedno se delajo važiče in izivajo. Verjetno ta primer vreden vašega odgovora amapk vseeno prosim kaj naj naredim?
Lep pozdrav strela123
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
sem vesela, da si se s svojo dilemo obrnila na našo svetovalnico. Naj te pohvalim, da si zelo dobra prijateljica, saj te skrbi, kako se drugi sošolci vedejo do tvoje prijateljice. Nisi sicer opisala, na kakšen način jo izzivajo/so nesramni do nje, prav tako nimam informacije, koliko so stari itd. Tako da ti glede na tvoj opis lahko podam splošen odgovor.
Kar lahko narediš je, da se o dogajanju v razredu pogovoriš s svojimi prijatelji iz razreda. Na tak način boš ugotovila, kako drugi sošolci vidijo to situacijo. Povsem možno je, da tudi drugi ne odobravajo, da so nekateri sošolci nesramni do tvoje prijateljice, vendar nihče ničesar ne naredi, saj vsi mislite, da se sošolcem izvajanje nasilja zdi v redu. Če se boste med seboj pogovorili in ugotovili, da razmišljate podobno, boste lažje zadevo rešili. Vsekakor pa za pomoč prosite tudi učitelja in/ali svetovalnega delavca na šoli, ki bodo znali na primeren način postopati.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
• St
Strela123
Pozdravljeni
Hvala za vaš odgovor