Imam uprasanje in prosil bi za svetovanje,
Torej da vam povem celo zgodbo jaz sem si na snapchatu našel eno zelo fajn punco in vse najprej sva bila prijatelja potem sva postala najbolsa prijatelja in kasneje se celo par. Skupaj sva bila od 10 oktobra do 30 decembra, narazen sva pa sla zaradi njene mame. Pogovarjala sva se normalo se vedno koda bi bila skupaj in 2 februarja me je mogla blokat ker ji je mama tako ukazala ali pa bi bila ber telefona tisti dan sem jo potem prepričal da me je samo remuvala. Potem se nisva kakšna 2 mesca pogovarjala en dan pa nisem vec zdržal ker sem jo preveč pogrešala in sem naredio se en račun z fake imenom, potem sem jo dodal in se pretvarjal da sem en moj dober prijatel. Opazil sem da se je kar spremenila po karakterju postala je bol zaprta v sebe in vso mentalno zdravje je bilo proti koncu potem sem pa ji rekel da sem jaz prišel na od tege "kolega" acc ker je on imel. Eno uperacijo. Potem sma se pogovarjala 3 tedne in nakoncu ko bi jaz mogel it me je dodala nazaj na moj pravi acc. Potem sma. Se dolgo pogovarjala kakšen 1 ali 2, njo je nazaj začela mučit depresija in vec ni zdržala. In pozabil sem omenit da je ostala živa samo zato ker sem. Jo dodal nazaj. Kakorkoli včeraj mi je pa začela pisat da bi naredila spet isto ampak pot njeno voljo, tega nakoncu ni naredila ker je sla spat danes zjutraj pa me je ob 6 blockala ker hoče bit malo sama ker ji je tesko, imam jo zelo rad stopil bi pred njo če bi kdo meril. Z pištolo na njo vedno sem ji stal ob strani in ji bom tudi ampak danes ko sem videl da se je Un pinalla na mojem snepu in da se je zraven nje pojavil X in da je samo izginila... To me je totalno zlomilo... Nisem več moral zadrževati solz nisem vedel kaj ji naredil, v šoli sem to držal nekak za sebe ampak me z minuto vedo bol stiska pri srcu... Ona je tudi meni bila edina motivacija da sem ostal živ... Zdaj niam več energije nočem se več z nikomer pogovarjat razen z enim kolegom ki je starejši od mene in ima zelo podobno sitoacijonkot jaz. Prosil bi za nasvet kako bi zdaj nehal za kakšen mečeš škodovati sebi ker sem se danes rezal po rokah... Prosil vas bi če bi mi dali kakšen namig da tega več nebi delal, nočem je pozabi ker jo vidim kot mojo prihodnjo ženo in ona vidi mene kot njenega prihodnjega moža. Ampak vem da Hoče bit zdaj malo sama ampak nevem če je to zaradi šole ali zaradi njene mame ali zaradi obojega, zanima me če ji naj samo grem pisat na telefonsko ali ne ker je nočem razjezit ali naredit da bi bila manj zaljubljena v mene.. Skrbi me za njo in nočem je pozabit ker kot sem prej omenil se vidiva tako ker se zelo dobro razumema in vse... Hvala za pomoč in lep dan
• Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Kin!
V svoje sporočilu opisuješ odnos s punco, s katero sta nekaj časa bila tudi par, sedaj pa je situacija precej zapletena. Pišeš o njenem slabem duševnem stanju in če sem te prav razumela, je razmišljala tudi o samomoru. Lahko si predstavljam, da čutiš veliko breme, ko ji želiš pomagati, hkrati pa si zaradi vajinega odnosa v veliki stiski tudi sam. Iz tvojega sporočila lahko vidim, da te skrbi zanjo, da jo imaš rad in ti veliko pomeni. Mislim pa, da je ravno zaradi tega pomembno, da spoštuješ njeno željo in ji daš prostor. V primeru, da te zelo skrbi, lahko morda katerega od njenih prijateljev prosiš, da preveri, kako je?
Pišeš, da je ta situacija zate trenutno zelo težka, zato sem vesela, da si se oglasil v spletno svetovalnico in da iščeš načine, kako si pomagati, da zaradi te stiske ne boš več škodoval sebi in se rezal. Razmisli, kako si bi še lahko pomagal takrat, ko ti je hudo. Morda pogovor s prijateljem, ki ga omenjaš? Te sprosti kakšen šport, ustvarjanje, ali pa samo nesmiselno čečkanje na list? Imaš kakšno domačo žival? Poskusi najti neke aktivnosti, ki bi ti lahko pomagale, da se sprostiš in umiriš.
Zelo pomembno pa je tudi, da takrat, ko smo v stiski, o tem z nekom spregovorimo. Če boš sogovornika in podporo našel v prijatelju, je to super. Če pa se ti bo zdelo, da bi potreboval še nekaj več, poskusi poiskati kakšno odraslo osebo, ki ji lahko zaupaš. Kako se razumeš s starši? Ali si si morda blizu s katerim drugim sorodnikom? Vedno pa ti je za pogovor na voljo tudi šolska svetovalna služba. Napisala sem ti kar nekaj predlogov, se ti zdi, da bi lahko kaj od tega uporabil?
Čeprav ti je zdaj težko in te stiska pri srcu, pa bi ti rada povedala, da se tako kot tebi najbrž marsikateremu tvojemu vrstniku in vrstnici zdi, da bo konec sveta, če se odnos s simpatijo ne bo dobro izšel, ampak vedi, da stvari nikoli niso tako dokončne in da se s časom pogosto kaj spremeni, obrne na bolje … Verjamem, da bo tako tudi zate. Usmeri se vase, v to, kako lahko sebi pomagaš čez to stisko. Tudi neprijetna čustva minejo… Za dežjem vedno posije sonce :)
Želim ti vse dobro.
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij