Od smrti je že več kot pol leta. Z žalovanjem se še nisem zares soočil, ker je pretežko in ker ni časa oz. si ga ne vzamem. Nimam nikogar, da bi se mu sploh lahko zaupal. Odločil sem se, da bi morda poiskal pomoč, ker je vedno huje. Pretvarjanje da si okej, je resnično ubijujoče. Želel bi poskusiti morda s "podporno skupino" za žalujoče, vendar ob poplavi vsega kar je na internetu, ne vem, kaj bi bilo prav za mene in da ne bo stran vržen denar, ki ga nimam ravno veliko. Zato bi prosil za nasvet, če poznate kakšno učinkovito skupino/program in da ni preveč drag.
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Dragi mladenič,
žal je smrt nujni del življenja. Vsi s soočamo z njo. Tako ali drugače. In ker je vsak posameznik drugačen, enkraten, neponovljiv, je takšno tudi njegovo žalovanje. Nekateri se prej in lažje soočijo z izgubo, nekateri težnje in potrebujejo več časa. Lahko tudi leta. Čustva žalosti so sicer neprijetna, v nobenem primeru pa niso sramotna. Zato ne vem, čemu bi se moral pretvarjati. Vso pravico imaš biti žalosten.
Mislim, da ti bo v veliko pomoč, če se pridružiš društvu Hospic, ki deluje po vsej Sloveniji
Na tem naslovu boš našel vse potrebne informacije.
Iz srca ti želim, da bodo pogovori ublažili tvojo bolečino.
Prav lepo te pozdravljam in vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja