Pozdravljeni,
6 let je odkar sem bil čisto drug človek( grdo sem se obnašal, še posebej do žensk) kar me je privedlo tudi do tega da nam je enkrat na vrata potrkala tudi policija(podrobnosti ne želim razlagati) takrat sem bil tudi nesrečno zaljubljen ampak sem se vsega tega rešil ko sem si zaposlil s obšolskimi dejavnostmi v srednji šoli. Tisto najbolj neprijetno pa se je začelo takoj po koncu maturanskega plesa in začetka epidemije in to grozno obdobje traja še danes. Žal takrat so se začele vračati travme iz preteklosti na katere nekaj let sploh pomislil nisem. Seveda tudi ponavljam 1 letnik faksa ker se preprosto nisem znašel na daljavo. Zato sem se odločil da bom poiskal psihološko pomoč vendar nevem kje, saj sem že za večino teh brezplačni programov žal prestar, zasebniki so pa nažalost za moj proračun predragi, starša pa moje stiske žal ne razumeta.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
najprej bi te rada spodbudila, da res poiščeš psihološko pomoč. Tako boš lažje predelal omenjene travme, se sprejel (kljub preteklosti, na katero nisi ponosen) in s tem lažje zadihal ter imel manj težav pri študiju, v prihodnjih odnosih, itd..
Zasebna psihoterapevtska pomoč je res precej draga in marsikomu nedostopna, do za uporabnika brezplačnih programov pa je težje priti. Vendar se nekaj zagotovo najde. Za začetek lahko prosiš osebno zdravnico za napotnico za kliničnega psihologa. Čakalne vrste so dolge in prej kot se boš postavil v vrsto, prej boš prišel do pomoči. Lahko pokličeš tudi v Center za psihološko svetovanje Posvet (posvet.org), kjer nudijo brezplačno psihološko svetovanje. Svetovanje sicer ne ponuja tako globinske predelave kot psihoterapija, vendar je morda lahko to vsaj nek začetek in deluje kot podpora med tem, ko čakaš na kliničnega psihologa.
Ena izmed finančno bolj dostopnih možnosti je morda tudi skupinska psihoterapija.
Upam, da uspeš čim prej priti do potrebne pomoči.
Če ti lahko kako pomagamo še tu, pa si vedno dobrodošel, da ponovno pišeš.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, dipl. psihologinja
• di
diecast
Ok bom jaz kr tule zraven vprašal,
Kje pa lahko najdemo skupno psihoterapijo predvsem v savinjski regiji, saj do sedaj nikjer ni bilo dovolj zanimanja da bi se jim "splačal" naredit
• Uredništvo
Maruša Grešak
Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Ustrezno in tebi najlažje dostopno psihoterapijo boš našel, če malo pobrskaš po internetu. Predlagam, da pokličeš psihoterapevte, ki bi ti bili dostopni in v kolikor oni ne ponujajo ugodne terapije ali pa skupinskih psihoterapij, jih lahko vprašaš za usmeritev naprej.
Če si še v šoli se lahko obrneš tudi na svetovalno službo, ki te bo verjetno znala usmeriti naprej. Predlagam ti tudi, da pošlješ mail psihologinji v najbližnjem zdravstvenem domu, ki ti bo verjetno tudi znala svetovati.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, dipl. psihologinja