Hey.
Najrajs se bi ubila. Use sm izgubila. Zivim v strahu pred izgubo. Nemorm vec. Ko bo sola bom sestradala svoje telo in upm da se tako poslovila od sveta. Nemorm vec. Doma gnijem. Starsa tga ne vidta ker je to globoko v meni in na vzven tega ne vidijo. Itak nimam nobene povezave z njima. Moje zivlenje je prazno. Moje srce je raztrgano na miljard koščkov. Edina prava prijateljica izginja. Jaz am ji vedno pomagala in jo razumela ona pa mene ne. Niti mi ne stoji ob strani. V soli nism priljubljena v nasi vasi pa.imam sovraznico ki me vedno potre unici ko sem dobre volje. Rada bi le fanta za prijatelja ker imam s prijateljicami slabe izkušnje. Pristopit na znam do nobenga ker sm sramezljiva pa itak sm nepriljubljena. Skratka zanic sm.
• Uredništvo
Katja Košir

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
po tem, kar pišeš, sklepam, da ti mora biti trenutno zelo hudo – tako zelo, da v smrti vidiš olajšanje. Pišeš, da se bojiš izgube, da je tvoje življenje prazno, tvoje srce pa raztrgano na milijardo koščkov. Pišeš tudi, da nimaš ljudi, ki bi jim zaupala: starša ne vesta, kako ti je, ker jima tega ne pokažeš, v odnosu s prijateljico se je nekaj spremenilo, z drugimi pa imaš slabe izkušnje. Zaradi vsega skupaj se počutiš zelo slabo glede sebe, celo tako zelo, da dvomiš v lastno vrednost.
Mislim, da si lahko predstavljam, kako brezupno se trenutno počutiš glede sebe in svoje prihodnosti. Rada bi izvedela več o tvojem doživljanju in o nekaterih vidikih, ki si jih v svojem sporočilu le nakazala. Sprašujem se, kaj se je zgodilo v odnosu s prijateljico – občutek imam, da te je v tem odnosu nekaj zelo razočaralo. Imam prav? Kaj se je v zadnjem času dogajalo v tem odnosu in v odnosih z drugimi: s starši, s punco, ki jo opisuješ kot sovražnico, z drugimi prijateljicami? Na koga si se do zdaj lahko zanesla, ko ti je bilo težko? Bi lahko komu od staršev nakazala, kako hudo ti je? Pišeš tudi, da boš, ko bo šola, izstradala svoje telo – mi lahko poveš več o tem? Je zavračanje hrane že zdaj tvoj način spoprijemanja s stisko?
Hudo mi je zate in vesela sem, da si se oglasila. Kadar je vse črno, je težko najti pot iz doživljanja nesmiselnosti in praznine in tvoj poskus, da stisko deliš z nami, se mi zdi zelo zrel in korak v pravo smer. Držim pesti zate in čakam, da se ponovno oglasiš.
dr. Katja Košir, univ. dipl. psihologinja