Zivjo obrnila sm se na vas zato ker potrebujem pomoc. Gre zato da sm pred kratkim spoznala enega fanta ki sm mu bla zelo vsec in sva si veliko dopisovala. On je iz srednje sole (1.letnik), jaz pa zdj koncujem 9.razred. In zadnje case sva se ful klicala in pisala ampk je biu vedno pr men en mali problem. Ta problem je on je ze ceu cas flirtau z mano, jst pa z njim ne. Razlog da nisem je pa to da jst ne znam flirtati z fanti. In zdj bi vas rada vprasala kako flirtati z fanti preko sms in u zivo?
Hvala ze za vnaprej
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje.
Preko sporočil imaš nekoliko omejene možnosti glede flirtanja, saj lahko uporabiš le besede. Pri tem si lahko nekoliko nagajiva, komuniciraš lahko s kakšnimi namigi. Fantu se bo zagotovo dobro zdelo, če ga boš pohvalila, mu napisala kakšen kompliment ali pa ga nasmejala s čim smešnim. Napišeš mu lahko tudi, da misliš nanj. Ključna se mi zdi predvsem pozitivna in samozavestna naravnanost v sporočilu, ki izraža željo po tem, da bi s fantom preživljala svoj prosti čas. S sporočili daj fantu vedeti, da ti je všeč. Pri flirtanju v živo pa lahko dodaš kakšen pomežik, prijeten pogled, poigraš se lahko s svojimi lasmi. Sicer pa ti svetujem, da se ne obremenjuješ preveč s tem. Fantu boš všeč tudi brez tega, poskrbi le, da nastopiš samozavestno in da si to, kar si.
Lea Prinčič, mag. psihologije