Ali lahko pomoč pri fantu. Fant me ves čas gleda v šoli, pogovarjala sva se... Na insatagrmu pa me ne doda nazaj da bi lahko uspostavila kontakt. Ali mislite da bo kaj iz tega.
Lp
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si v zadregi zaradi fanta, ki ti je všeč. Sledenje na družbenih omrežjih je res eden od načinov, ki nam omogoča ostajati v stiku z drugimi in jih spremljati. Razumljivo je, da želiš s fantom ohraniti stik tudi zunaj šole.
Na družbenih omrežjih ravnamo zelo različno. Morda je za tem, da te ne sledi nazaj, tudi kakšen drug razlog - redko uporablja Instagram, morda ni opazil, da si mu začela slediti, ali pa sledi in sprejme le tesne prijatelje in podobno.
Družbena omrežja so le en kanal, kako vzpostaviti stik. Bi lahko pristopila k njemu še na kakšen drug način? Na primer, da pristopiš k njemu in ga vprašaš za telefonsko številko. Morda pa celo katero izmed drugih omrežij uporablja bolj pogosto in je tam tudi bolj dosegljiv.
Upam, da najdeš način, da se z njim povežeš. Ne pozabi pa, da se odnosi gradijo tudi v živo in da pristen stik, pogovor in deljenje izkušenj pripomorejo k spoznavanju in bližini.
Veliko poguma!
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)