Pozdravljeni,
sem stara 14 let in potrebujem pomoč. Na spletu sem napisala nekaj spolnih vsebin, vendar sem to storila iz heca in radovednosti. Nisem razumela, da bi lahko bilo to tako resno. Zdaj sem zelo prestrašena, ker so me zaradi tega prijavili in me lahko kaznujejo.Moji starši so zelo strogi in se zaradi takšnih stvari zelo jezijo, zato se bojim, da bi me zaradi tega lahko kaznovali ali kaznovali na način, ki bi mi škodil. Sem posvojena in imam veliko stikov s CSD-jem, zato se bojim, da bi to, če bi izvedeli moji starši, resno poslabšalo situacijo doma.
Prosim za vašo pomoč, ker si želim, da bi se vse uredilo na način, ki me ne bo ogrozil. Rada bi govorila z nekom, ki me bo razumel in mi pomagal, da se stvari rešijo brez dodatnega strahu ali kazni.
Hvala, ker ste tukaj
an
angelček
Hej!
Sama sem bila tudi v podobni težavi, ko sem imela nekje 16 let. Moji starši so bili glede vsega tega res strogi in iskreno jih sedaj, ko gledam za nazaj, popolnoma razumem. Vsak od nas kdaj naredi napako, zagotovo se jo da popraviti ali vsaj malo omiliti. Če si objavila javno, objavo izbriši, če si napisala nekomu v sporočilo, izbriši in ga blokiraj. Ne vem ali te vsebine ostanejo res gor za vedno ampak vsaj ne bodo zares vidne. Predvsem se ne sekiraj preveč in absolutno ne piši takih stvari, sploh pa ne pošiljaj kakšnih fotografij. Tudi, če je bilo za hec, zabavaš se lahko na tisoče različnih načinov, sploh pri tvojih letih. Upam, da se ti bo vse razrešilo ter da ne boš zašla v kakšne težave.
P.S.: s spolnostjo ne prehitevaj, počakaj na pravo osebo, ker boš vse skupaj res veliko bolj cenila na ta način in verjetno ti bo žal, če boš preveč "trapala" po internetu. Še enkrat, upam, da boš vse razrešila in upam, da ti bo to dobra šola za vnaprej.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si tako iskreno delila svoje doživljanje na svetovalnici.
Videti je, da si zaradi dogodka ki ga opisuješ, v stiski. Pišeš, da si na spletu napisala nekaj vsebin, ki se dotikajo področja spolnosti, pri čemer pa ob pisanju nisi razmišljala o možnosti, da bi slednje kdo prijavil. Ker so te prijavili, te je strah, da bi bila kaznovana oziroma da bi te ta dogodek ogrozil na tak ali drugačen način. Samo predstavljam si lahko kako osamljeno, nemočno in zaskrbljeno se počutiš trenutno. Verjamem, da se ti pojavljajo številna vprašanja, zato je zelo pomembno, da v tem ne ostaneš sama.
Ker si zelo težko predstavljam kakšne vsebine so bile to, kje so bile objavljene in kdo te je prijavil, bi te prosila če mi zaupaš malo več. Tako ti bom lažje svetovala in ti pomagala pri razmišljanju o tem, kaj lahko narediš. Večkrat si omenila strah, da bi informacije o tem dogodku vplivale na družinsko dogajanje - da bi poslabšale situacijo doma, da bi te kaznovali, da bi te to ogrozilo. Si mi morda pripravljena zaupati malo več o teh skrbeh - kako misliš da bi te to ogrozilo?
Predstavljam si, da te ob misli na to, da bi o dogodku izvedel kdo od bližnjih, spreleti velik strah. Da se zdi najboljša rešitev, da to skrivnost obdržiš zase. Hkrati pa verjamem, da je teža te skrivnosti zelo velika in da najverjetneje pomembno vpliva na tvoje funkcioniranje. Zelo pomembno bi bilo, da v tem nisi sama. Res je, da sem tukaj zate jaz, vendar te spodbujam, da razmisliš na koga od odraslih bi se lahko obrnila v tvojem realnem in ne virtualnem okolju? To se zdi posebej pomembno zaradi tega, ker je potrebno poiskati načine kako te zaščititi in te pri tem podpreti. Ni potrebno, da si v tem sama.
Upam, da se kmalu spet slišiva.
Urška Pisar, mag. psihologije