Zdravo
Toliko stvari me trenutno mori, da sploh nevem kje začeti. Prvo kot prvo se opravičujem za toliko cprašanj in se vnaprej zqhvaljujem, ce jih boste prebrali in nanj odgovorili
torej, mislim, da sem preveč zaprta vase. Imam kar nekaj prijateljev in prijateljic ter eno zelo dobro prijateljico. In ceprav jo imam rada pa use to se mi zdi, da ji ne morem reci najboljsa prijateljica. Opazila sem, da sem zadnje case vse bolj razburjena in se jezim ali jokam za majhne stvari.
Potem je pa tu se neki. V 6. Razredu smo se s starsi in bratom preselili v slo. Druzila sem se z svojo sedanjo ,,bestiko", in tudi z eno drugo prijateljico. Bili sva si zelo blizu in z njo sem se pocutila zelo prijwtno in srecno. Potem sva se pa podcast nehali pogovarjat, druzila sem se s tisto drugo prijateljico.
Pred nekaj meseci sem pa ugotovila, koliko Jo pogresam. Zelo sem ljubosumna ko Jo vidim z nekom Ali pa ko se pigovarna o fantu, ki ji je usec. Ves cas mislim nanjo in spet si zelim, da bi bile stvari take kot prej. Mislim, da sem zaradi nje zacela ugotavljati, da sem mogoce biseksualna, ampak vem da je ona straight in ceprav ji ful zaupam me je zelo strah in se mi zdi da hi nikoli ne bom povedala.
Imam pa se en problem. Vem da verjetno noven sploh ne bo prebrau tega, ampak se useeno, zdi se mi, da se bolje izrazim z besedami na papirrju Ali ekranu kot pa da jih nekomu povem.
Torej, prej sem omenila, kako postajam vse bolj razburjena, agresivna itd. Ze od prvega razreda sem odlicljakinja, in seceda, ko dobim kako slabo oceno se pocutim dobesedno glupo. Imam mlajsega brata, ki je 4 leta mlajsi od mene, ampak se mi zdi ful bol pameten. Zmeraj nekako najde nacin, da jw boljsi od mene v VSEM. In, kako naj se zraven brata genija, ki je mlajsi, pocutim pametno, ali kot da se dost trudim??
No, Danes sem prisla iz sole in z atijem sva mela manjsi prepir. Z starsi Imam dober odnos, ampak se tudi pogosto kregamo. Vedno drezajo v mene in me sprasujejo kaj je narobe, jaz pa se razburim in seveda je tok kot da ,,jezikam nazaj". Uglavnem, zaradi slabe ocene je ati omeniu, da so se mi ocene poslabsale zadne par twdnou. To je seceda slo cez mojo mejo in sem se zacela dret in jokat o tem, koliko se trudim in da tega noben ne vidi. Sla sem na wc in nisem se mogla upreti, rezala sem se.
Enostavno, vsega mi je blo prevec in predoug sem v sevi kopicla vse to, nisem niti razmisljala o posledicah
Seveda, ati se mi je opraviciu in zdej sva okej, ampak strah me je, da bodo poleti na morju vidli, kako sem se rezala. Pocutim se tako zmedeno zaradi spolne usmerjenosti, pa prazno ker vem da js njej nikol ne bom usec, pa se krivo in bedno ker sem se rezala. Hocem povedat mami in za spolno usmerjenost, in za rezanje, ampak nevem kako.
Kaj naj naredim z ljubwzensko situacijo?? A naj ji povem, a naj povem starsam?? Pa brazgotine? Kako jaj jih med poletjem pokrijem, da jih ne bodo videli?? Obljubila sem si, da tega nikoli vec ne bom storila, ampak rabim nasvet kako naj pokrijem te praske
Se enkrat, se opravicujem da je tuk dolgo, in ce bo res kdo to prevrau in odgovoriu, se mu iz dna srca zahvaljujem<3
Lp, alex<3
Ch
Ch3m1stry
Najprej-zakaj so potrebne izzivalne/provokatroske taktike, ki v ljudeh vzbudijo pretirana čustva?
Ampak pustimo to-ali si razmislila, da bi se s starši o svojih problemih pogovorila. Iz tvojega zapisa sem sklepal, da so bolj ali manj razumevajoči, in menim, da bi ti v tej situaciji znali učinkovito pomagati. In talenti so različni-verjamem, da si na nekaterih področjih veliko uspešnejša od brata, in zaskrbljenost, da nisi popolna, ti ne bo nikoli in nikjer pomagalo. Srečno!
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Živjo, Alex.
Žal mi je, da si se znašla v takšni situaciji. V zapisu izpostavljaš več stisk in predstavljam si, da ti je hudo. To, da si zaupala svoje misli na naš forum je verjetno od tebe zahtevalo veliko poguma in lahko si ponosna nase, saj je to velik korak k temu, da se pogovoriva, kaj bi zate najbolje ustrezalo, da se soočiš s svojimi stiskami.
Omenjaš, da pogrešaš prijateljico, s katero sta si včasih bili zelo blizu pa se sedaj ne družita več. Misliš, da bi lahko s prijateljico ponovno navezala stik, da bi se spet začeli pogovarjati in družiti? Zapisala si tudi, da se morda zaradi nje prevprašuješ o svoji spolni usmerjenosti - s tem ni prav nič narobe - del življenja je, da raziskujemo svojo identiteto, sploh v obdobju najstništva, ko se najhitreje razvijamo. Spodbujam te, da se vprašaš, ali tvoja čustva do prijateljice izhajajo morda iz tega, da jo pogrešaš, ali te tudi fizično privlači.
Glede situacije z bratom in ocenami v šoli pa poskusi, da se ne primerjaš z mlajšim bratom, ne glede na to če je mlajši in mu gre v šoli dobro. Vsak izmed nas je različen in nekaj “slabših” ocen te ne zaznamuje kot osebo. Razumljivo je, da boš imela nekaj težav pri tem, da se osredotočiš na šolsko delo, če si v stiski. Kako te lahko ob tem podprem? Kaj bi potrebovala, da bi ti bilo lažje?
Veseli me, da sta z atijem razrešila spor, da se ti je opravičil - zveni, kot da imata res dober odnos, kar je zelo dragoceno. Žal mi je, da si se počutila tako preobremenjeno, da si se samopoškodovala. Glede na to, kako si opisala svoj odnos z očetom, mislim, da bi vse plati tebe sprejel z razumevanjem in ljubeznijo ter skrbjo. Iz tvojega zapisa vidim, da te imata oba rada in menim, da bi tudi tebi bilo lažje, če brazgotin pred njima ne skrivaš, ampak se odkrito pogovorite o tem, zakaj je do tega prišlo in kaj lahko skupaj naredite, da se to ne bo ponovilo. Si zelo pogumno in močno dekle, ampak vsak potrebuje kdaj tudi podporo drugih.
Pošiljam ti topel objem,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)
al
alex555
Zdravo!
Zelo sem hvaležna za odgovore na moja vprasanja. Potrudila se bom, da jih upostevam cim bolj, ceprav nosem prepricana, ali sem se ze pripravljena s starsi pogovoriti o teh stvareh, ki sem jih omenila. Enkrat bom pa zagotovo poskusila
Kar se pa tiste prijateljice toce sem se vedno zmedena. Zdaj se druziva spet malo vec, ceprav se vedno ni tako, kot je bilo. In ja, mislim da me nekako fizivno privlaci, nekako si lahko predstavljam naju skupaj. Prej sem imela simpatije, ampak tokrat ni tako. Do nje se pa tudi ne pocutim, kot z drugimi prijateljicami, tako da se mi zdi, da bi lahko bila nekaksna oblika ljubezni.
Hvala se enkrat za odgovore in lep pozdrav!
Alex<3