Dragi Dnevnik jes pogrešam zelo ker mi je rekev da če ne pride za vitnrt da vem da ga nebo in jaz ga zelo pogrešam Danijel ker nevem kam je šov ker ni imev časa da mi pove kam gre in jaz sem v skrbeh ker nevem kam je šov sam mi je povedau da gre v Celje apak zaka pa inmev časa da mi pove inrekev je da povsr vredi. Topaje prava robesen in jaz sem zelo žalostna ker mi usi govorijo da bo Danijel prišev nazaj apak jaz ve da nebo znorera brez njega. Ali je nomarno da se jokam ko pišem te stali. Jaz fjes pogrešam Danijela in greda sliko od Danijele in jokala zarosno
Lp
Lg
Uredništvo
Kiara Katarina Florjanič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si nam zaupala, kako se počutiš. Videti je, da ti je hudo, ker pogrešaš Danijela. Ljubezen in pogrešanje znata biti zelo močna občutka. Še posebej, če ne vemo, kaj se dogaja z osebo, ki nam veliko pomeni.
Tvoja žalost in solze so popolnoma normalen odziv na situacijo. Kažejo, kako zelo ti je mar za Danijela. Verjamem tudi, da ti njegova odsotnost brez razlage povzroča skrbi in občutek negotovosti. Kdaj pa si bila nazadnje v stiku z njim? Poznaš morda koga, ki ve kaj več o njegovem odhodu?
Ko te preplavijo čustva, ti svetujem naslednje:
• - Pomembno je, da poskrbiš zase, tako fizično kot psihično. Vzemi si čas za počitek, gibanje, zdravo prehrano itd. Ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo. Ne zato, da bi pozabila na Danijela, ampak da si vsaj malo olajšaš vsakdan.
• - Čustvom je treba dati prostor. Izogibanje jih ne bo odpravilo. Dovoli si čutiti vsa čustva, ki pridejo na dan in zavedaj se, da bodo minila. Morda ti pomaga, če jih, tako kot zdaj, zapišeš, ali pa jih izraziš skozi umetnost.
• - Dobro je tudi, da nisi sama. Čeprav nihče ne more nadomestiti Danijela, ti lahko drugi ljudje ponudijo toplino, razumevanje in družbo. Si se o svoji stiski morda že s kom pogovorila? Včasih pomaga, če svoja čustva deliš s prijateljico ali odraslo osebo, ob kateri se počutiš varno in slišana.
Če mi želiš še kaj napisati, sem tukaj zate in te z veseljem poslušam.
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)