Zivijo, jaz sem se samoposkodovala (rezala) in nimam ne dobenega razkuzila, obliza in kako si naj poskrbim za rane, da se mi ne bodo vnele?
Lp
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti opravičim za pozen odgovor. Verjamem, da si v tem času že našla odgovor na svoje vprašanje. Hkrati pa naj izrazim, da sem vesela, da si se v stiski obrnila na svetovalnico.
Pisala si o samopoškodbenem vedenju. Predstavljam si, da ti slednje predstavlja način soočanja z negativnimi občutki oziroma stisko. Bi mi bila pripravljena zaupati kaj več o tem kako se počutiš in zakaj se zatekaš k samošokodbenemu vedenju?
Verjamem, da ti slednje prinese trenutno olajšanje. Kljub temu pa lahko takšno vedenje predstavlja zate pomembno tveganje - enega izmed možnih tveganj si omenila že sama. Pomembno je, da v primeru večjih ureznin ali poškodb poiščeš ustrezno zdravniško pomoč, hkrati pa si pozorna na rane in se na zdravniško pomoč obrneš tudi v primeru sprememb, ki bi lahko vodile do resnejših zapletov. Želim ti še sporočiti, da sem tukaj zate da ti prisluhnem in ti pomagam poiskati načine, kako bi se lahko s stisko spoprijela na druge, bolj varne in konstruktivne načine.
V upanju, da se kmalu spet slišiva te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije