Pozdravljeni, jaz mam eno vprasanje. Moja glavna tezava je boj z bulimijo in v kratkem se zelim zaceti intenzivno zdraviti ampak do takrat moram se nujno shujsati vsaj 10 kg in preden se to zgodi enostavno nisem pripravljena zaceti z zdravljenjem. Ampak ker me zadnje case vedno bolj boli, vedno bolj neznosno postaja, sovrazim se, pocutim se samo, povutim se zalostno in jezno in hkrati prazno, po celem telesu cutim vecino casa napetost in zelo me je strah sprememb in prihodnosti ker zdaj mam maturo in potem konec srednje sole. In ker je res zacelo prevec bolet bi rada sla po pomoc ds bi to lahko nekomu povedala ki bi me razumel in bi mi lahko pomagal. In zdaj je moje vprasanje, ce je nesramno oz nespostljivo do psihologa in ce zapravljam njegov cas, ce ze v naprej vem da ne bom nehala s takim nacinom hranjenja preden ne shujsam pa ceprav je moja glavna tezava ravno motnja hranjenja in ne kaj druga, ce grem vseeno po pomoc?
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Motnje hranjenja so zelo kompleksne duševne motnje, zato je tudi zdravljenje pogosto dolgotrajno in naporno. Iz tvojega sporočila čutim, da ti je zelo hudo, da bulimija črpa iz tebe energijo, dobro voljo, elastičnost, pripravljenost na spremembe. Povzroča, da se počutiš osamljeno, osovraženo, žalostno in jezno hkrati.
Čim prej poišči strokovno pomoč. Pojdi k zdravniku in pojdi k psihologu, da lahko skupaj naredite načrt zdravljenja. Ne prikrivaj jim svoje želje, da bi izgubila še 10 kilogramov. Le če boš s svojim izbranim strokovnjakom za duševno zdravje (psihiatrom, psihologom, psihoterapevtom) odkrita, boste lahko našli način zdravljenja, ki ti bo najbolj ustrezal in pomagal. Ne skrbi, da boš zapravljala njihov čas, pomoč potrebuješ čim prej.
Pomoč lahko iščeš v Centrih za duševno zdravje odraslih, na povezavi najdeš več informacij in lokacij centrov po Sloveniji https://www.zadusevnozdravje.si/kam-po-pomoc/centri-za-dusevno-zdravje/odrasli/.
Pošiljam ti velik objem in navijam zate. Zaslužiš si živeti boljše življenje, življenje brez "stalne sopotnice" Bulimije.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije