Pozdravljeni.
Moje vprašanje bo zelo kratko. Naslednji teden začnem z vožnjami pri avtošoli Vito-L, za inštruktorja pa sem dobila Mateja. Bi mi lahko kdo, ki ima izkušnje z njim, pomagal, povedal, kakšen je kot inštruktor ... Ker me je malo strah.
Hvala za vsak odgovor.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Vidim, da kmalu začneš z urami vožnje, vendar te je strah. Iz kratkega zapisa žal ne morem vedeti več o tvojih občutkih in situaciji, vendar si predstavljam, da je začetek ur vožnje lahko precej obremenjujoč in stresen... Ne veš, kako bo potekalo, če bo šlo v redu, kakšen bo inštruktor... To je seveda normalno. V novi situaciji, o kateri ne vemo veliko, je čisto običajno, da nas postane strah.
Žal nimam izkušenj s tem inštruktorjem in ti tu ne morem povedati kaj več. Lahko pa ti predlagam nekaj načinov, kako boš lažje obvladovala občutke strahu in stresa, ko boš začela z vožnjo. Si že kdaj poskusila s tehnikami sproščanja? Mogoče bi ti lahko koristile pred začetkom, da se lažje umiriš in te ne bo tako strah. O tehnikah si lahko prebereš tukaj. Upam, da bo katera ustrezala in pomagala, ko jo boš potrebovala.
Če pri sebi opažaš, da se tvoj strah stopnjuje in ga ne bi zmogla obvladovati, so ti lahko v pomoč tudi informacije v tem prispevku. Če se boš soočala s tem, sem ti seveda tu v oporo in mi piši, če boš potrebovala dodaten posvet.
Verjamem pa, da se tudi različni inštruktorji vožnje večkrat soočajo z mladimi, ki jih je strah začetkov vožnje in so tega nekako že vajeni. Spodbujam te, da svoje občutke omeniš inštruktorju pred začetkom vožnje, saj bo tako lahko bolj razumel tebe in kako ti lahko pomaga pri vožnji, da te bolje in bolj podporno inštruira.
Želim ti vso srečo z vožnjo in sporoči, kako bo šlo.
Patricija Knez, dipl. psihologinja (un)