Kako gres lahko prostovoljno v tujino za nekaj mesecev oz kje lahko to najdes in na koga se obrniti. Namreč si res zelo želim iti v tujino in dobiti nove iskušnje oz upogled. In nevem kako naj to storim niti kje to najti
• Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen/-a,
veseli dejstvo, te zanima prostovoljstvo in bi se rad/a vključil/-a v eno izmed oblik prostovoljstva, ki poteka v tujini.   Predlagam ti, da si ogledaš spletno stran Evropske solidarnostne enote https://youth.europa.eu/solidarity_en , ki nudi odlično platformo za opravljanje prostovoljnega dela v tujini. Posebej velja poudariti, da je Evropska solidarnostna enota namenjena mladim, med 18 in 30 letom starosti.   Več informacij o prostovoljstvu v Sloveniji, pa lahko najdeš na povezavi Slovenske filantropije (https://www.filantropija.org/), ki na nacionalni ravni promovira in spodbuja prostovoljstvo. Omenjena organizacija je vzpostavila tudi spletno stran https://www.prostovoljstvo.org/ , ki konkretno izpostavlja projekte in akcije, ki se jim lahko pridružiš.   Morda za začetek poskušaš izbrati projekt, ki se odvija v tvoji bližnji okolici in tako postopoma odkrivaš tista področja, na katerih želiš opravljati prostovoljno delo.
Lepo te pozdravljam.
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved