Imam zelo nesramnega oceta. Celo zivljenje me zmerja za gnoj, za prasico, mi govori da sem gnila... ampak najvecji problem je da vara mojo mami in je obseden s seksom. Ko mi razlaga kako moski varajo ce imajo za to razlog in govori da je zenskina naloga to, da ima spolne odnose z mozem in da ce jih nima potem ni zena in jo lahko vara. Mami mi je tudi razlagala vse kar ji je naredil v življenju. To je zelo poslabsalo moje gledanje na moske. Pocutim se kot da so vsi taki in se jih bojim in so mi zato tudi ogabni in jim ne zaupam. Kako lahko grem cez to? Ker ko se mi kdaj kaksen fant pribliza in mi kaze zanimanje mi rata slabo fizicno.
Ar
Arči
Če dovoliš bi komentiral to kar si napisala. Ne strokovno ampak moj pogled na dogajanje pri vas doma.
Noben starš svojemu otroku ne bi smel govoriti to kar tvoj oče govori tebi. Njegovo govorenje več pove o njemu kot o tebi, jaz bi komentiral, da je on to kar govori tebi, pa še veliko slabši. Ne spadam več med mladoletne osebe, vendar doslej mi še nihče nikoli ni rekel nekaj podobno primitivnega kot govori tvoj oče. Nihče, še najmanj pa moja starša. Seveda sem bil deležen tudi kritike če je bilo potrebno, vendar sta starša uporabljala primerne besede, daleč od tega, da bi tako primitivno žalila.
Glede miselnosti tvojega o očeta o varanju pa je škoda izgubljati besede. da tvoja mama nima intimnih odnosov s tvojim očetom je zelo verjetno vzrok pri njemu. Kdo pa si želi odnose s takšno primitivno osebo.
Bi pa morala mama postaviti meje očetu. Povedati mu, da tega kar počne in govori ne bo gledala in poslušala. Da bo odšla ali še bolje očeta nagnala iz stanovanja in si sama našla dugega.
In tvoj pogled na moški svet ni čisto točen. Saj se pojavijo tudi takšni izmečki kot je tvoj oče, vendar ti so v manjšini, večina moških si vendarle želi partnerko, ženo s katero bosta ustvarjala družino in si vzajemno pomagala.
Slej ko prej boš naletela tudi ti na fanta, ki bo potrdil to kar sem napisal. Še enkrat, niso vsi takšni. Pusti, da se ti kakšen približa in videla boš, da imam prav.
ru
rumio
Škoda, da ti je oče tak pač ima slab karakter, drugače pa nismo vsi fantje taki jaz recimo sem zelo miren nikol jezen ali žaljiv sploh pa ne nasilen tko, da smo še dobri fantje v Sloveniji... Če boš kakšnega novega fanta spoznala daj času čas pa boš videla kakšen ima karakter in kako se bo obnašal pri tebi, pač sam nasvet.
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kar opisuješ je čustvena zloraba, ko eden ali drugi od staršev, zaradi nerazrešenih konfliktov uporabi otroka za zaupnika in svoj ventil. Poniževanje pa je verbalno nasilje.
Imaš koga, ki se mu lahko o tem zaupaš? Si mami že povedala kaj doživljaš? Si očeta soočila, da nisi njegova "kanta za njegove umske smeti"? Kar doživljaš nedvomno pušča globoke sledi, rane, zaradi katerih boš težje vzpostavljala dovolj dobre odnose zate. Zaslužiš si drugače!
Naredi korak. Lahko se umakneš v kak krizni center za otroke in mladostnike, lahko stopiš do svojega krajevno pristojnega centra za socialno delo, ki bo starša vabil na razgovor in iskal nadaljnje rešitve.
Vsekakor bi ti koristila strokovna podpora. Imaš to možnost, da se na šoli obrneš na šolsko svetovalno delavko, na kakšno psihologinjo ali greš na obravnavo v nasjbližji Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov?
Vse dobro,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka