Hoj stara sem 13 let in sem v sedmem razredu. V isti razred hodi fant, ki mi je vše. Ko sva bila 4 razred sva bila skupaj potem pa mi je napisal da ni  pripravljen imeti punce. Takrat sem ga razumela a zdaj imam občutek, da spet nekaj čutim do njega. Si mi govorijo da o meni govori lepo in da isto čuti do mene. Jaz neverjamem. Povejte prosim kaj naj storim?
• kr
kr ena
Ojla.
Tudi sama sem imela takšne probleme. Lahko ti napišem kako sem zvedela ali je res ali ne.
1. Probaj se pogovarjat z njim. To bo še lažje, ker sta sošolca. Če boš zaznala, da se s tabo pogovarja drugače, kot s tvojimi sošolkami si na dobri poti.
2. Proba pritegniti njegovo pozornost. Če jo boš hitro, brez veliko truda je to še en znak.
3. Daj mu čas, da ti prizna oz. razloži kaj je na stvari. Če tega ne bo, naj ga tvoje prijateljice malo spodbudijo k tem, če pa imaš dovolj poguma, ga pa kar sama vprašaj.
4. Jaz sem enkraz fantu, ki mi je všeč rekla, da nimam telefona in da moram poklicat mamo. Vlogo mame je odigrala moja starejša prijateljica, saj sva se zmenli, da njo pokličem. Delovalo je. Posodil mi je telefon. Nekaj časa sva bila še prijatelja a se je kmalu končalo.
VELIKO SREČE DRAGA PUNCA.
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
menim, da je pri takšnih zadevah najboljša komunikacija. Nikoli ne boš zares vedela, kako se fant počuti, če ga ne vprašaš. Prav tako tudi on ne bo nikoli mogel vedeti, kako se počutiš ti, če mu ne boš povedala. Velikokrat so lahko ''znaki'', ki nam jih osebe dajajo zavajajoči, ali pa jih ne znamo pravilno razbrati.
Sicer pa menim, da bo za fante še ogromno časa, saj si šele v sedmem razredu :)
Lep zaključek šole,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• so
sovica
Živjo, tudi jaz sem v 7. in sem zaljubljena in predlagam ti da mu poveš kaj čutiš do njega. To sem tut js nardila in je mal pomagal.
SREČNO
sovica