Letos sem zacela obiskivati prvi letnik medijskega tehnika v ljubljani. Malo me zanima montaža filmov to pa je tudi vse. Res da sem v soli se le en teden ampak meni je grozno. Moj razred je grozen, že ljudje na sploh po šoli so mi neprijetni in neprijazni. Pouk je zelo slab, povezava prrvoza je še slabsa. Vsi mi pravijo naj nadaljujejem, da me ta smer zanima in vse ampk imam grozen odpor iti v šolo, osnovno solo zelo pogresam. V šoli me ves čas boli glava zato ker se tam tako neprijetno pocutim. Razmisljala sem da se prepisem, res je da me na medijski vseno kaksna stvar malce zanima ampk enostavno mi je grozno iti v solo in nevem ce je problem v tem da je sele en teden. Se pa bojim da ce se prepisem bo tam isto. Nevem pa tocno kam naj bi se prepisala zavedam pa se da hočem cimprej od tu. Prosim za čimprejšnji odgovor, prav tako svetovalca in prav tako ostale. Vsakemu ki mi bo dal kakrsenkoli nasvet mu bom hvalezna????
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Pišeš, da doživljaš stisko v novem okolju, srednji šoli, v katero si se vključila pred dobrimi desetimi dnevi. Vprašala si, če se morda tako počutiš predvsem zato, ker si šele začela v novem okolju. Po eni strani je tvoje doživljanje razumljivo, saj je tovrstna sprememba za marsikaterega 'fazana' v prvih dneh in tednih težka, obremenjujoča, poraja tudi dvome o pravilni odločitvi in strah pred novo vrstniško skupino in pred novimi učitelji. Normalno je, da se posameznik v popolnoma novem okolju počuti ogroženega, zaradi tega smo bolj previdni in imamo večjo možnost 'preživetja', če se izrazim z biološkimi besedami. Če si se poleg tega v OŠ imela zelo lepo, je lahko še težje, saj poleg tega pogrešaš tisto, kar ti je bilo znano, varno, prijetno.
Pri tebi je ta občutek ob spremembi močan in želja po begu velika. Če prav razumem, je glavni problem v ljudeh okrog tebe - sošolcih, osebju na šoli?  Naprej bi te vprašala, če je stanje do danes že kaj boljše? Si se morda v teh dneh vendarle uspela povezati s kakšnim sošolcem, navezati stik s kakšnim profesorjem? Potem pa bi te vprašala, ali je smiselno, da na silo izbereš nek drug program, saj, glede na to, kar si napisala, razumem, da te nič drugega ne zanima, medtem ko ti je na medijskem tehniku vseeno do neke mere zanimivo.
Zato bi ti svetovala, da potrkaš na vrata svetovalne službe v svoji šoli in prosiš za pogovor. S svetovalnim delavcem oz. delavko bosta pretresla razloge za tvoje slabo počutje in možnosti, ki jih imaš. Verjamem, da se boš že zaradi samega pogovora z nekom bolje počutila.
Želim ti veliko prijetnejših, lepših srednješolskih dni, če bi želela še podeliti kakšno svojo misel ali skrb, pa le piši.
Prijazen pozdrav
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja