Pozdravljeni
zanima me zakaj se ne morem koncentrirati na pouk vedno nekaj delam poleg npr. najveckrat se zgodi da zacnem hitro trzat z nogo na prstih in sploh n opazim, ko se ucim me vse tudi avto na cesti zmoti koncentracijo vcasih pridem v globoko koncentracijo ki je doben ne more zlomit a je zelo redko, ta problem imam ze od 6.r kjer sem od tam dobival same slabe ocene. zdaj sem 9 in hočem prit v faks in ce bo slo tako naprej se mi slabo pise.
hvala.
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
iskreno se ti opravičujem za pozen odgovor.
Pomanjkanje in težave s koncentracijo so seveda lahko velika ovira, predvsem pri šolskem delu. Za začetek ti predlagam, da pri pouku in učenju umakneš vse moteče dejavnike. Torej na mizi oz. v bližini nimaš telefona, tablice in podobnih naprav, ki nam hitro odvrnejo pozornost. Prav tako imej na mizi samo to kar v tistem trenutku za učenje in pouk potrebuješ. Če praviš, da te zmoti tudi avto, ki se pelje mimo, poskusi sedeti nekje kjer ni oken.
Če je le možno, ne počni več stvari hkrati. Svojo pozornost usmeri le na eno stvar – to velja predvsem za šolo. Sposobnost opravljanja več stvari hkrati prihrani za reči, ki niso nujne in ne zahtevajo posebne osredotočenosti (npr. telefonski klepet medtem ko pospravljaš sobo).
Ko opaziš, da ti je pozornost usmerilo drugam, si morda zapiši oziroma zapomni, kaj je tisto kar te je zmotilo. Tako boš potem lažje izločil še ostale moteče dejavnike.
Vsekakor se o težavah lahko pogovoriš tudi s svojim osebnim zdravnikom, ki bo presodil ali gre za kakšno hujšo motnjo pozornosti in koncentracije.
Vse dobro ti želim.
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike