Zdravo.. No to se je zacelo letos.. Pc letos v 6.razredu so k nam prisli iz podružnic novi sošolci. Najprej je blo use kul pol pa jim je nek sosolc m....... zacel govorit da sm razvajena k***a in da se vazm z usem kar dobim.. Najprej se nism sekirala pac so lubusumni.. No in pol se je to stopnjeval in use.. In so me neprestano hecal da sm v enga b....... in sm js ucitlc puvedala ona pa je rekla: ko ti misls de te bojo nehal zajebavat ce jih js kregam?
In pac mene je blo se bol hudo in zacel so mi guvurit da sm debela (ceprou tehtam 39kg v 6.razredi) in da sm grda in da si ne zasluzm ziulejna.. vedno ko sm koga ignorirala, ga nism poslusala se mi je ze bol rezau u faco in me zajebavu dokler nism zacela jokat pred usemi.. ampak oni so se smejal, me snemal, slikal..... In men je zlo hudo kr sm se zrd njih rezala pa hotla sm se vržt dons iz kamnoloma pol je pa prjatlca me resla in rekla naj sm napisem.. PROSM STE EDINO UPANJE!
• Li
Live
Povej staršem d te zajebavajo in naj oni govorijo z razredničarko
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Uh, verjamem, da ti mora biti izjemno hudo in težko.
To kar se ti dogaja je medvrstniško nasilje, ki ga morajo vsi zaposleni na šoli zaustaviti. Prav vsaka šola, ki je varna šola, se soočanja z vse več pojavi medvrstniškega nasilja ne ustraši. Res je, da nekatere šole še nimajo narejenih protokolov ravnanja ob tovrstnih primerih, a bi se po moje ob preteklih medijsko izpostavljenih dogodkih morali že zdavnaj zbuditi in zganiti. Dogovoriti se, kako zaščititi vse otroke in poskrbeti za varnost vseh.
Če ti učiteljica, ki si se ji zaupala ni verjela, se ne smeš ustaviti pri iskanju pomoči! Nujno poišči drugo osebo, morda šolsko svetovalno delavko ali pogumno stopi direktno do ravnateljice oz. ravnatelja. Tega se ne smeš sramovati. Zavedati se moraš, da je to izjemno nevaren pojav v katerem ste lahko na izgubi vsi, ne le ti. Če boš zmogla dovolj poguma, da jasno sporočiš, da tega ne boš več trpela, boš kmalu najsrečnejša na vaši šoli. Ko se naučimo postaviti mejo si s tem pidobimo veliko spoštovanja, dostojanstva in osebne vrednosti.
Ne ostajaj na mestu. Ob prvi oviri ali osebi, ki te ni vzela zares. Vprašanje je zakaj ne. A to ni vprašanje zate. Le pojdi naprej! Boš lahko?
Verjamem, da boš kmalu z vsem tem sproščeno obiskovala pouk.
Polona Kuzman, univ.dipl.sociologinja in varstvoslovka