Zaljubljen sem v punco ki ni zaljubljena vame
• Ar
Arči
Ja, tudi to se pogosto dogaja. Boš pač moral to vzeti na znanje, kot se reče. In življenje teče dalje.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Všeč ti je dekle, ki ti ne vrača čustev. To spoznanje je pogosto boleče in dobro si je dovoliti biti žalosten. Kljub temu, da s punco najverjetneje nista bila v zvezi, pa spoznanje, da ti ne vrača čustev, vseeno lahko občutiš kot izgubo, za katero je popolnoma razumljivo žalovati. Dobro je poskrbeti, da te žalost popolnoma ne prevzame – ko jo občutiš, si to priznaj, poskusi je ne vrednotiti in pusti, da čustvo sčasoma mine.
Naštela bom nekaj preprostih načinov, kako preboleti nekoga. Pomembno je poiskati podporo bližnjega in se z njim/njo pogovoriti o tem, kar doživljaš. Če te možnosti nimaš lahko poskusiš svoja čustva zliti na papir npr. v obliki pisma tej punci, ki ga seveda ne rabiš poslati.
Prav tako si je dobro strukturirati dan. Poskusi ga preživeti aktivno, ob dejavnostih v katerih uživaš. Morda lahko začneš s kakšnim novim hobijem, ki si ga že dolgo želel poskusiti.
Pomembno je tudi, da dobiš dovolj spanja, redne fizične aktivnosti, v kolikor sta z dekletom prijatelja na socialnih omrežjih, pa je obiskovanje le-teh morda bolje omejiti.
V kolikor si v prijateljskem odnosu s tem dekletom je dobro razmisliti, ali bi si želel vzdrževati prijateljske stike ali bi odnos raje prekinil. To je stvar tvoje lastne presoje. Tudi, če bi rad ostal v stiku, je v času prebolevanja popolnoma normalno, da se od osebe začasno oddaljiš. Pomembno je, da se z dekletom pogovoriš glede nadaljnjega druženja in jasno izraziš svoje namere (npr. prekiniti odnos).
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije