Hej,
Mene pa zanima kako ugotovit in raziskovat, če misliš da si polyamorous? Zelo težko mi je ugotovit kaj dejansko hočem iz razmerij in v kakšni meri.
Nisem prepričan_a in zato ne bi ravno želel_a začenjat nekih razmerij, da ne prizadanem ljudi. Ampak ne vem kako drugače raziskovati kot preko razmerij.
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Dragi-a mladenič/ka,
Zaradi lažjega pisanja bom uporabila moški spol. Žal niti ne vem, koliko si star, zato bo odgovor zelo splošen.
Ne vem, ali prav razumeš izraz poliamorija. Definicija je takšna:
"Poliamorija (iz starogrške ( polloí ) 'mnogo' in latinske amor ' ljubezen ') je praksa ali želja po romantičnih razmerjih z več kot enim partnerjem hkrati in s soglasjem vseh vpletenih partnerjev. Ljudje, ki se identificirajo kot poliamoristi, morda verjamejo v odprta razmerja z zavestnim obvladovanjem ljubosumja in zavračajo stališče, da sta spolna in odnosna ekskluzivnost ( monogamija ) predpogoj za globoka, predana, dolgoročna, ljubeča razmerja. Drugi raje omejijo svojo spolno aktivnost samo na člane skupine, zaprto poliamorno razmerje, ki se običajno imenuje večzvestoba .
Poliamorija je postala krovni izraz za različne oblike nemonogamnih, večpartnerskih odnosov ali neizključnih spolnih ali romantičnih odnosov. Njegova uporaba odraža izbire in filozofije vpletenih posameznikov, vendar s ponavljajočimi se temami ali vrednotami , kot so ljubezen, intimnost, poštenost , integriteta , enakost , komunikacija in predanost . Od nekaterih drugih oblik etične ne-monogamije se pogosto razlikuje po tem, da so vključeni ljubeči intimni odnosi, v nasprotju s čisto spolnimi odnosi"
Kot je razvidno iz te definicije, se vsi udeleženci strinjajo s takšno obliko življenja. Zato naj tudi ne bi bilo prizadetih. Namenoma sem napisala naj ne bi bili, ker menim, da je takšen način o v praksi zelo težko uresničiti.
Ti pa se boš seveda, v soglasju z ostalimi odločil kako in kaj. Hkrati tudi, da ne bi bilo nič narobe, če globoko v sebi prisluhneš svojemu srcu in se vprašaš, ali bi te takšna oblika zares osrečila.
Res ti želim, da odkriješ takšen odnos, kjer boš srečen ti in ostali.
Prav lepo te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja
pe
peggysue
Zdravo!
Za večje raziskovanje te teme ti toplo priporočam spletno kreatorko polyphiliablog, morda bi dobil_a odgovor na kakšno vprašanje, ki se ti poraja :)
Poliamorija je na žalost še vedno polna predsodkov, a se zadnje čase v njej govori več. Predlagam ti, da raziskuješ spletne kreatrorje_ke in tako dobiš vpogled v njihovo samoraziskovanje in izzive, s katerimi so se/se še vedno soočajo.
Upam, da ti je moj odgovor kaj v pomoč
Lep pozdrav