Pozdravljeni, pred kakšnim letom sem imela fanta ki me je "izkoristil" za njegove ljubezenske potrebe ( poljub,objem,..) tak sem se vsaj pocutila(poljubljal me je v eno in mene je bilo strah rect ne ampak sem mu z dejanji pokazala da mi to ni vsec pa se zmeraj ni odnehal) in sedaj imam fanta ki ga imam noro rada in me je strah da bo isto kot pri prejsnjem sedaj mi poljubljanje predstavlja nekaj groznega in vsakic ko se poljubima mi je zelo neprijetno in mi to potem povzroci neprijetne obcutke do te osebe (strah in grozo) sama pa niti nevem kako to poteka in kako se naj znebim tega strahu saj mi povzroca veliko negotovosti in predvsem slabo pocutje. Sama niti ne zacutim nicesar pri poljubu saj mi je tako neprijetno in strah sedaj sploh nevem kje je smisel poljuba. Na licka ko me fant poljubi mi je noro vsec in cutim metuljcke tudi ce se me nakljucno dotakne ampak poljub pa me res zelo ovira in mi povzroca groozno neprijetnost oz grozo. Strah me je tudi da bi zaradi tega strahu izgubila feelinge do fanta saj se glede poljubljanja res pocutim grozno. Upam da mi boste lahko pomagali
lu
ludek123
ma zihr te nebo
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš o svojih preteklih izkušnjah s poljubljanjem, ki niso bile dobre, sedaj pa te poljubljanje skrbi v zvezi z novim fantom. Predstavljam si, da ti je kar neugodno.
Najprej mi je zelo žal, da si imela tako grozno izkušnjo s fantom v preteklosti, da te je izkoristil za nekaj, kar tebi ni bilo prijetno. V nobenem slučaju ni dopustno, da se ignorira želje drugih, sploh pa ne takrat, ko pride do takšnih dejanj.
Razumem, da ti je zaradi teh izkušenj tudi zdaj neprijetno - nikoli ti ni treba početi tega, česar si ne želiš, oziroma ob čemer se ne počutiš prijetno. Poljubljanje je res ena izmed oblik intimnosti, vendar še zdaleč ne edin način, kako izkazati svojo naklonjenost do partnerja, pa tudi tisto “klasično poljubljanje”, ki ga imaš v mislih, ni edino. Kot si sama omenila, se počutiš izjemno, ko ti fant da poljub na lička, super!
Zdaj te spodbujam, da svoja občutja deliš s fantom, saj bo samo tako lahko razumel, kako se počutiš ob njegovih dejanjih. Bodi iskrena in mu razloži situacijo tako, kot si jo razložila meni. Zrel fant in fant, ki te ima resnično rad, bo tvoje meje spoštoval in bo pripravljen prilagoditi svoje izkazovanje naklonjenosti tako, da se boš počutila prijetno.
Glede tvojega strahu, da ti fant zaradi tega več ne bi bil všeč, naj te potolažim, da resnična čustva ne ležijo le v poljubljanju - bližina in intimnost pomenita toliko več kot samo to - so objemi, nežni in naključni dotiki, očesni stik, komplimenti, smeh in šale, ki si jih delita, vajini skupni interesi in čas, ki ga kvalitetno preživita skupaj. Navsezadnje ti je fant postal všeč še preden si ga poljubila, a ne?
Spoštuj svoje meje, če pa boš pripravljena, pa lahko čez čas te meje poskusiš malce pomikati. Slabe izkušnje čez čas s pomočjo dobrih zbledijo.
Na vajini poti vama želim vse dobro!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)