Pozdravljeni
Pred dvema mesecema me je fant vprašal če bi se prvič poljubljala. Rekla sem mu ne ker še nisem bila pripravljena na prvi poljub z njim.
Sedaj ko sva se še bolje spoznala bi se tudi jaz z njim poljubljala ampak nevem kako mu naj to povem da mi ne bo zameril.
In nevem kako mu naj povem da se bom jaz prvič poljubljala?
In kakšen poljub priporočate za prvega
LP
• Uredništvo
Urška Ruter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, ker bi se rada poljubljala s fantom, vendar ne veš, kako mu to povedati in si v dvomih, kako mu razložiti, da bo to tvoj prvi poljub. Zanima te tudi, kakšen poljub je primeren za prvič.
Najbolje je, da svoje občutke izražiš iskreno. Lahko začneš z nečim preprostim, kot je: "Vem, da sem ti pred časom rekla, da nisem pripravljena na poljub, ampak zdaj, ko sva se bolje spoznala, se počutim drugače in bi se rada poljubila s tabo." Povej mu, da bo to tvoj prvi poljub. To lahko omeniš nežno in brez pretirane skrbi, na primer: "Mimogrede, to bo moj prvi poljub, zato bi rada, da je nekaj posebnega." Fant bo zagotovo vesel tvoje iskrenosti.
Za prvi poljub ni treba, da je popoln ali preveč načrtovan. Najbolje je, da slediš trenutku in svojim občutkom. Poljub naj bo kratek in nežen, saj je to dober način, da začutita drug drugega in se sprostita. Morda lahko poskrbiš le, da bosta v prijetnem in sproščenem okolju, kjer se oba počutita udobno. To ti bo morda pomagalo zmanjšati tremo. Pomembno pa je, da ostaneš potrpežljiva. Ne pritiskaj nase, da mora biti vse popolno. Prvi poljub je le začetek, pomembno je, da ga doživiš v svojem tempu in z osebo, ki ti nekaj pomeni.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Lepo te pozdravljam,
Urška Ruter, dipl. psih. (un)